بنیاد بیماری های نادر ایران، به منظوربهره مندی از آخرین تجهیزات و تکنولوژی های مدرن تشخیصی و پزشکی در حوزه بیماری های نادروهمچنین توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی مراکز درمانی بنیاد ، تفاهم‌نامه همکاری با کمپانی"پرومد" امضا کرد.

به گزارش  خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد بیماری های نادر ایران و شرکت تجهیزات پزشکی"پرومد" در محل کنفرانس بیماری های نادر اروپا در شهر دوسلدورف آلمان امضا شد.


این تفاهم نامه میان علی داودیان- مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران و راینر برون شاین- مدیر عامل شرکت تجهیزات تشخیصی و پزشکی"پرومد" به امضا رسید.


بنا بر این گزارش: علی داودیان در مراسم کنفرانس بیماری های نادراروپا نیز ضمن بیان معرفی بنیاد بیماری های نادر ایران گفت: با تلاش ها و کوشش های بی وقفه اندیشمندان، پزشکان و متخصصان عرصه پزشکی ایران اقدامات قابل توجهی طی 4سال اخیر در بنیاد بیماری های نادر شکل گرفته است که امیدواریم در آینده ای نه چندان دور به تمامی اهداف بنیاد جامعه عمل بپوشانیم.
 
مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران در ادامه به دستاوردهای عظیم علم پزشکی ایران در سال گذشته اشاره و افزود:به رغم تحریم ها و محدودیت های بین المللی، اما رخدادهای بی نظیری در عرصه علم پزشکی ایران روی داد تا توانمندی متخصصان ایرانی در این حوزه بیش از پیش نمایان شود.
 
داودیان تصریح کرد: ایران جزء معدود کشورهای برتر منطقه در حوزه پزشکی و درمانی است که توانسته با ارائه جدیدترین روش های درمانی مشکلات و چالش ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و دستاوردهای بس گرانمایه ای را ازآن خود کند.
 
مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر به خدمات بی شائبه مسئولان دولتی و بالاخص متولیان امر سلامت کشور اشاره و اظهار داشت: در این میان توجه و نگاه دولت، مسئولان و تصمیم گیران عرصه پزشکی، نه تنها مسیر های سخت و دشوار را هموار ساخته بلکه انگیزه مضاعفی در جهت پیشبرد اهداف علم پزشکی کشور به همراه خواهد داشت.
 
به گفته داودیان، علم و دانش پزشکی برای دستیابی کامل و وافی به ساختمان شگفت انگیز جسم آدمی، فعالیت و ساختار سلول های سازنده انسان راهی بس طولانی را باید بیماید.




برچسب ها: بیماری ، تفاهم نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار