تورم بخشی خودروی رانا از سوی شورای رقابت حدود ۵۰ درصد تعیین شده که براساس آن قیمت جدید این خودرو ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محاسبه شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛براساس جدیدترین اخبار به دست آمده قیمت خودروی رانا ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
 
البته ظاهرا ایران خودرو چندان از این قیمت راضی نیست به‌گونه‌ای که مسوولان این شرکت عنوان کرده‌اند قیمت تمام شده تولید این خودرو بیش از قیمت فروش تعیین شده است.
 
با این حال به نظر می‌رسد که عرضه رانا با همین قیمت صورت خواهد گرفت. البته فعلا فروش جدیدی برای این خودرو وجود نداشته و با توجه به تعیین قیمت، دعوتنامه این خودرو برای پیش خریداران ارسال خواهد شد تا پس از تکمیل وجه خودرو خود را دریافت کنند.
 
در این شرایط هنوز قیمت باقی خودروهای داخلی به ویژه تندر ۹۰ مشخص نشده است. براساس اخبار به دست آمده شورای رقابت نرخی را برای فروش تندر ۹۰ پیشنهاد کرده که به هیچ وجه مورد قبول دو خودروساز مربوطه قرار نگرفته و آنها خواستار تجدیدنظر در آن شده‌اند./ع

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین "قیمت های روز" اینجا را کلیک کنید.
برچسب ها: رانا ، نرخ ، ایران خودرو ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
Azerbaijan
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
اگر انشا اله گرفتید کیف می کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۵:۲۳ ۰۲ تير ۱۳۹۲
بابا خواهشا یه گزارشی توی بیست و سی پخش کنید تا شاید زودتر تکلیف پیش خریداران رانا تحویل اسفند معلوم شه
جون سید مهدی به داد مردم برسید !!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
ای بابا پس این شورای رقابت داره چیکار میکنه قیمت رانا را هم تعیین کنید مردم را بی خیالش ، مونتاژکاران (خودروسازان) دارن ضرر میکنن به دادشون برسید .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
بااین قیمت ها دروهله اول مردم ولی خیلی زودشاهد رکودبخش خودروسازی خواهیم بودچون قشرکارمندوکارگرتوانایی خریدندارند
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
سلام.خسته نباشید
من خرداد 91 خودروی رانا را از طریق سایت ایران خودرو به صورت پیش فروش تحویل اسفند ماه 91 خریداری کردم.اکنون با توجه به اینکه خودرو را در موعد تحویل خود(تا الان 3 ماه بعد از موعد) تحویل نداده اند قیمت خودرو را از قیمت مصوب زمان ثبت نام(15 میلیون تومان) به 29 میلیون تومان رسیده است.فردی مثل من که می خواستم با 15 میلیون بعد از چند سال ماشین دار شوم الان باید 2 برابر قیمت واقعی آن را پرداخت کنم آیا این به نظر شما ظلم نیست؟؟؟
البته بعد از این همه مدت و چانه زنی و پیگیری مسولان مربوطه(مثل شورای رقابت) ایران خودرو اعلام کرده قیمت واقعی بیش از قیمت نهایی مصوب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۳:۰۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
به مرگ میگیرن تا به تب راضی باشن.خواهشاً در مورد خودروهای تحویل اسفند از مسئولین سوال بفرمایید که به قیمت قبل خودرو رو تحویل میدن یا قیمت روز که از بلاتکلیفی در بیاییم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
من که رانا خرداد91 ثبت نام کردم باموعد تحویل بهمن بایک ماه تاخیر دعوتنامه صادرگشت حتی باواریزکل وجه دراسفند هنوزخودروتحویل من نشده است.هرچه قدر با ایران خودرو تماس می گیرم پاسخی به من نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۲:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
خوبت شده مگر نگفتیم نخرید تا خودشان منت بکشند بفروشند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
خبر گزاری محترم خواهشمندم در خصوص تحویلی های اسفند 91 رانا ایران خودرو از شورای رقابت گزارشی تهیه بفرمایید تکلیف ما چیست مگر میشود در یک زمان ویک نوع قرارداد ویک نوع مبلغ یکی فقط به خاطر تحویل بهمن در سال گذشته خودروی خود را به قیمت سال قبل بگیره وتحویل اسفند با وجودگذشت 3 ماه از تحویل خودرو هنوز با تکلیف باشه میبایست خودروی ما را هم با همان قیمت واگذار کنند واقعا ما مقبون شدیم تقاضای پیگیری داریم
Iraq
ایمان
۱۲:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
هم درد شما ولی برای تندر
به خاطر یکماه 17 میلیون گرونتر !!
آخرین اخبار