مسئول انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هنرمندان ضمن تشویق مردم به حضور در انتخابات پیش رو، سرنوشت آینده کشور را رقم زده و راهکارهای مناسبی جهت انتخاب فردی کارآمد را داشته باشند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی رضا بخشی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز کشور به خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی، ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات و ظهور قدرت ملی کاملاً واضح و روشن است لذا حماسه سیاسی که ایشان تأکید داشته اند همان حضور آگاهانه مردم در صحنه سیاست و مدیریت کشور است.
بخشی در ادامه به جایگاه هنرمندان در این عرصه اشاره کرد و گفت: هنرمندان بواسطه هنرشان معمولاً چهره ای سرشناس و شناخته شده ای در سطح جامعه هستند و طبیعتاً الگوی عده ای از افراد جامعه هم قرار می گیرند لذا مسئولیت هنرمندان در خصوص این راهبرد سنگین تر از افراد عادی است و ممکن است تصمیم گیری ها و موضع گیری هایشان باعث انتخاب موضع گیری عده ای بشود، به همین خاطر هرچه این تصمیم گیری ها صحیح تر باشد جامعه مسیر تکامل و انتخاب مسیر بهتری را طی خوهد کرد.
بخشی در خصوص نقش هنرمندان در حضور حداکثری گفت: برای رسیدن به این هدف هم خودشان شرکت کرده و هم دیگران را نسبت                به شرکت در انتخابات تشویق کنند و حتی شرکت خود را در انتخابات اعلام کنند                  .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.