مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: به مسئولان کمیته های انضباطی و استیناف تبریک می گویم که تا این اندازه در اعلام رای با هم هماهنگ هستند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس رای کمیته استیناف تیم فوتبال شهرداری تبریز به سقوط به لیگ دسته دوم نیز محکوم شد.

علیرضا نوین
شهردار تبریز در اعتراض به رای کمیته استیناف فعالیت تمام تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری تبریز را تعطیل کرده است.

از این پس سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز تنها به ورزش همگانی محدود خواهد شد.

صادق ورمزیار مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:

همیشه کمیته استیناف برای سبک تر کردن احکام کمیته انضباطی تشکیل می شود ولی در این مورد کمیته استیناف رایی سنگین تر از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

وی ادامه داد: به مسئولان کمیته های انضباطی و استیناف تبریک می گویم که تا این اندازه در اعلام رای با هم هماهنگ هستند، اگر در همه زمینه ها این هماهنگی ها وجود داشت خیلی بیشتر از این ها پیشرفت می کردیم.



ورمزیار خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز در پرداخت های خود بسیار قانونمند رفتار کرده و تراز مالی باشگاه صفر بود و قراردادها را به موقع پرداخت می کرد و با این وجود رای به سقوط این تیم به لیگ دسته 2 دادند، جالب اینجاست که تیم های بدهکار به لیگ برتر می روند و باشگاهی با این نظم و انظباط به لیگ 2 سقوط می کند!

وی ادامه داد: شهردار تبریز حق دارد که فعالیت تمامی تیم های شهرداری تبریز را تعطیل کند چرا که برای این باشگاه هزینه می کند ولی چنین رفتاری با آنها می شود./آق




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار