هزاران کارمند دستگاه قضايي اسپانيا عليه سياستهاي رياضتي اخير دولت کشورشان تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ هزاران نفر از کارکنان دستگاه قضايي اسپانيا در مادريد پايتخت اين کشور در اعتراض به برنامه اصلاحات اخير وزارت دادگستري به خيابان ها آمدند. وزارت دادگستري اسپانيا قصد دارد به منظور کاستن از هزينه ها بخشهايي از نهادهاي قضايي را حذف کند که در نهايت به نفع لابيهاي فعال در اين حرفه مي شود زيرا اين نهادها به بخش خصوصي سپرده مي شود. در نتيجه اين طرح اصلاحي ممکن است حدود دوازده هزار شاغل در بخش قضايي بيکار شوند. 

خوان خوزه کارال سخنگوي اتحاديه کارکنان دستگاه قضايي اسپانيا گفت از نظر ما اين تدابير کاملا غيرقانوني است زيرا بر خلاف حمايت قانوني از مردم است و در نهايت به نفع افراد و شرکتهايي است که منابع مالي زيادي دارند. 

مارتا آماريوس از کارکنان دستگاه قضايي اسپانيا گفت ما با مشکلات زيادي در سرکار خود مواجه هستيم. بسياري از کارهاي سخت را کارگران و کارمندان سطح پايين انجام مي دهند. 

خاور خوردان اوريز از فعالان اتحاديه کارکنان دستگاه قضايي گفت اصلاحاتي که دولت در اين بخش انجام مي دهد دسترسي آسان مردم را به خدمات قضايي غيرممکن مي کند و مردم بايد براي پيگيري شکايات خود پول زيادي پرداخت کنند. 

برچسب ها: کارمند ، اسپانیا ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار