جنگ شیرها و کفتارها + فیلم

شیرها و کفتارها دو دشمن ابدی بیشه زارهای آفریقا هستند. جنگ این دو پستاندار درنده، خونین و مرگبار است.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، شیر و کفتار دو پستاندار درنده بیشه زارهای آفریقا هر دو به صورت گروهی زندگی می‌کنند. با این تفاوت که ریاست گله شیرها به عهده شیر نر بوده اما در گله کفتارها یک ماده آلفا ریاست می‌کند.

شیرها و کفتارها دشمنان ابدی یکدیگر هستند. جنگ میان آنها از صحنه های دیدنی بیشه زارهای آفریقا است. این دو پستاندار درنده نه فقط بر سر طعمه بلکه در واقع اغلب بر سر قلمرو با یکدیگر درگیر می‌شوند.

کفتارها در صورتی که تعدادشان زیاد باشد به راحتی می‌توانند چند ماده شیر را فراری دهند اما شیر نر قدرتمند قاتل واقعی آنها محسوب می‌شود.

شیر نر مرز قلمرو را تعیین می‌کند. کفتار ماده آلفا با لجبازی دست به همین کار می‌زند. شیرهای ماده با کفتارها درگیر می‌شوند. شیر نر گروه از میان بیشه زار بیرون می‌آید. حمله او مرگبار است.

او کشنده کفتار است.شیر نر وقتی وارد کارزار می‌شود دقیقا می‌داند که برای خاتمه دادن جنگ ابتدا باید ماده کفتار آلفا را بکشد زیرا با مرگ وی یا گروه از هم پاشیده یا اینکه یک ماده کم تجربه تر جانشینش خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اسماعیل خلیلی
۰۴:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۵
این کلیپ بهترن بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خیلی عاااااالی بود مرسی
United States of America
سعید
۲۲:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۳
سلام.قشنگ بود اما دلخراش.بهرحال قانون طبیعته و مهم اینه که ما انسانها به هیچ وجه نباید در طبیعت دخالت کنیم و هیچگونه آسیبی به گونه های جانوری و گیاهی نرسانیم,چون اینکار اصلا اخلاقی و عقلانی نیست و خداوند بزرگ هیچوقت همچین اجازهی به ما نداده.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۴۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
خیلی خیلی عالی بود