مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و 185 اثر از سوی هنرمندان 15استان کشور، به چهل و نهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه ارسال شده است.

حسین گنجی افزود: با پایان یافتن زمان ارسال اثر به دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان این تعداد اثر ارسالی رکورد آثار رسیده را شکست.
وی اظهار داشت: چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.
گنجی تصریح کرد: این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد که در بخش فیلم علاوه بردیپلم افتخار و تندیس جشنواره، مبلغ 15 میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش فیلمنامه نیز علاوه بر تندیس و دیپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون کهن و معاصر، در مجموع 19 میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش مسابقه عکس نیز مبلغ 10 میلیون ریال جایزه به برندگان اهدا می شود.
این جشنواره از دهم تا سیزدهم تیرماه از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود./س
برچسب ها: ارسال ، جشنواره ، اثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.