عضو ائتلاف سه گانه اصولگرايان گفت: يکي از اولويت‌هاي ما مبارزه با فساد اداري است؛ ظرفيت‌ها در کشور بالا است و دولتي که سرکار مي‌آيد بايد چنان کارآمد باشد که بتواند اين ظرفيت‌ها را به نقطه بالفعل تبديل کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛" علي اکبر ولايتي" عضو ائتلاف سه گانه اصولگرايان در جمع خبرنگاران و در حاشيه همايش "بيداري اسلامي افق‌هاي آينده و انتخابات 92 "اظهار داشت: در آستانه انتخاب  بسيار حساس و مهم "رياست جمهوري" قرار داريم و بهتر است اخلاق مدار باشيم.
 
وي ادامه داد: شعار بنده اخلاق مداري و ثبات مديريتي است و از تمامي نيروهاي اصولگرا در سراسر کشور استفاده خواهم کرد.  
 
ولايتي اظهار داشت:در دولتي که ان شالله تشکيل مي‌دهيم ،از متخصصين و افراد کاردان در حوزه‌هاي مختلف بهره مي‌گيريم و دولت بنده دولتي مشورت پذير خواهد بود؛ يعني با گروههاي صاحب نظر در بخش‌هاي مختلف غيردولتي، اساتيد دانشگاه مشورت مي‌کنيم و در راس همه اين‌ها هم کساني که با ما همکاري مي کنند چه در سطح وزرا و چه در سطح ديگر مديران بايد کساني متغي و خداترس باشند.  
 
اين کانديداي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري تصريح کرد: اگر مبناي ما در به کارگيري افراد غير از تخصص و تجربه و مشورت پذيري در راس همه اين‌ها تقوا باشد و افراد متقي متصدي امور باشند عملا نگراني از ايجاد فساد اداري بسيار کاهش پيدا مي‌کند.  
 
عضو ائتلاف پيشرفت اظهار داشت:يکي از اولويت‌ها ما مبارزه با فساد اداري است، ظرفيت‌ها در کشور بالا است و دولتي که سر کار مي‌آيد بايد چنان کارآمد باشد که بتواند اين ظرفيت‌ها را به نقطه بالفعل دربياورد.  
 
وي تاکيد کرد:مردم ما قدردان و حامي انقلاب هستند و عليرغم تمامي مشکلاتي که در جامعه وجود دارد، مي‌بينيم که مردم در روز 22 بهمن همه به ميدان مي آيند؛ چرا که انقلاب را متعلق به خود مي‌دانند.  
 
وي با بيان اينکه بازسازي اقتصادي و روابط خارجي در راس برنامه‌ها ماست ،ادامه داد:کشورهاي منطقه در بازسازي سياست خارجي نقش اساسي و اولويتي دارند ؛يعني حتما ما بايد مراقب باشيم تنش در اطرافمان نباشد و دوستي حاکم باشد.  


انتهاي پيام/
برچسب ها: عضو ، ائتلاف ، سه ، گانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار