معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز از اختصاص مکان‌های ویژه برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، امینی افزود: این مکان‌ها برای انجام تبلیغات مجاز کاندیداها و نامزدها پیش‌بینی و ایجاد شده و موضوع از طریق فرمانداری شیراز به اطلاع تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی می‌رسد.

به گفته وی، یکی از مشکلاتی که در زمان انتخابات با آن مواجه هستیم، نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیدها و شعارنویسی و تبلیغات هواداران آنان بر روی بدنه و دیوارها و مکان‌های غیرمجاز شهر است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز افزود: به همین منظور، شهرداری شیراز در راستای حفظ زیبایی شهر، بیش از 300 استند و بیلبورد در 130 نقطه شهر را ویژه تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته که در این مکان‌ها بنرها برای انواع نصب تبلیغات در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌گیرد.

امینی گفت: علاوه بر این 130 نقطه در نقاط دیگر نیز اقدام به ایجاد چنین امکاناتی می‌کنیم که پس از انجام موضوع از طریق فرمانداری به اطلاع کاندیداها می‌رسد.

وی افزود: اجرای هرگونه تبلیغات در زمان انتخابات بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور تعیین شده و شهرداری شیراز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو و ایفای نقش و وظیفه در تحقق این رسالت مهم ملی و انقلابی اقدام به ایجاد مکان‌های ویژه تبلیغات کرده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز این آمادگی را دارد که از تمام امکانات خود در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد ماه امسال استفاده کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.