محمد قربانی گفت: با پیشنهاد ایمان قیاسوند تصمیم گرفتیم تا بخش های بانوان را در رشته پی وان با اجازه وزارت ورزش راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران محمد قربانی رئیس سبک پی وان فدراسیون رزمی در نشست خبری اولین دوره از مسابقات قهرمان قهرمانان ( سبک تی وان) بیان کرد: این ورزش با نام کی وان وارد ایران شد و فعالیت ها توسط همکاری با فدراسیون ورزش های رزمی شکل گرفت پس از مدت ها به این فکر افتادیم که دیگر کپی برداری نداشته باشیم چرا که ممکن بود در میانه راه ژاپنی ها همکاری شان را با ما قطع کنند.

وی افزود: ما سازمان پی وان را راه اندازی کردیم که اگر زمانی به جایگاهی رسیدیم موفقیت ها متعلق به ایران باشد.

وی بیان کرد: قرار شد تا در بازی قهرمان قهرمانان در تهران حدود 40 نفر شرکت کنند و به نفرات برتر لوح و جوایز نقدی اهدا می کنیم.

وی بیان کرد: این بازی ها در 5 وزن برگزار می شود و بهترین ورزشکاران در آن حضور دارند.

وی تصریح کرد: بعضی نونهالان در این رشته آینده بسیار خوبی دارند که اگر مربیان با آن ها کار کنند پدیده های خوبی در آینده خواهند شد.

وی در خصوص قضاوت داوران نیز عنوان کرد: در راستای قضاوت هر چه بهتر رقابت ها از بهترین داوران استفاده کرده ایم و داوران جوان هم در کنار با تجربه تر ها حضور دارند تا  بهترین قضاوت ها صورت گیرد.

وی افزود: قوانین مسابقات پی وان نیز تابع قوانین کیک بوکسینگ و در استایل لوکیک و کی وان خواهد بود.

وی تاکید داشت: به پیشنهاد ایمان قیاسوند به زودی بخش های بانوان را هم با اجازه وزارت ورزش راه اندازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر این باور هستم و بر این باور باقی خواهم ماند که اگر زمینه های مساعد داشته باشیم می توانیم حرف اول را در این رشته بزنیم.

وی ادامه داد: سعی داریم تا امکانات لازم و شرایط را فراهم کنیم و در بخش استعدادیابی نیز برنامه های زیادی داریم.

وی تاکید داشت: باید سعی کنیم تا بهترین ها را در این ریشه بیابیم و پرورش دهیم از مربیان نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده بازیکنان مستعد بهترین آن ها را معرفی کنند.

وی ادامه داد:خواسته یا ناخواسته این رشته دارای پتانسیل بالایی است و در هر مرحله ای شاهد ورزشکاران زیادی در این رشته هستیم.

وی تصریح کرد: معتقدیم انرژی ها باید یک جا هدفمند شوند جوانان در سنین مختلف دارای هیجان خاص هستند و باید سعی کنیم تا این هیجانات را در بهترین مکان هدفمند کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار