مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به در پیش بودن میلاد امام علی (ع) گفت: چهار نماد با این موضوع در بزرگراه امام علی (ع) نصب و رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدمحمد موسوی‌منش با اشاره به نصب المان‌های مختلف توسط این سازمان گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته و نظرسنجی‌ها به این نتیجه رسیدیم که امسال موضوع المان‌ها را در راستای کیفی سازی ارتقا دهیم و به این موضوع توجه داشته باشیم.
وی افزود: برنامه المان سازی‌های ما در سال جاری بر مبنای توجه به کیفیت المان‌ها بوده تا معنا و مفهوم دینی و هنری را در قالب المان بیان کنیم.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم تصریح کرد: همچنین طی نظرسنجی‌ها اعلام شده بود که المان‌ها از نظر حجم کوچک است و در طراحی‌های جدید المان‌هایی با حجم بزرگ‌تر ساخته خواهد شد.
موسوی‌منش با اشاره به در پیش بودن میلاد امام علی(ع) گفت: چهار المان با این موضوع در بزرگراه امام علی(ع) نصب و رونمایی می‌شود.
وی گفت: المان امیرالمومنین علی(ع) با ابعاد 8×5 متر و المان علی ولی‌الله با ابعاد 6 × 4 متر به عنوان بزرگترین المان‌های سنگی شهر قم خواهد بود که تاکنون با این نوع متریال و تکنیک اجرایی نشده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.