دو تور تجاری اقتصادی صنعتی به کشور چین و اقلیم کردستان اعزام شد.

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی،برق و الکترونیک مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:دو تور تجاری اقتصادی صنعتی به کشور چین و اقلیم کردستان داشتیم و در رابطه با جشنواره تولید ملی،انتخاب واحدهای نمونه،جشنواره صنعت سبز، صادرکنندگان نمونه همکاری موثری انجام شد که در نتیجه تعداد قابل توجهی از اعضای انجمن چه در سطح استان و چه در سطح ملی حائز رتبه برتر شده و موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس شدند.

عشریه افزود:با جمع‌آوری و دسته‌بندی مشکلات و معضلات اعضا و طرح موضوع در جلسات ستاد تسهیل کارشناسی و استانی،کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تا حدود زیادی توانستیم نسبت به رفع و تسهیل روند حل مشکلات آنها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه سخت‌ترین و بیشترین مشکلات واحدهای عضو،بانکی بوده تصریح کرد:یکی از مشکلات اصلی واحدهای قطعه‌سازی عضو،مطالبات از خودروسازان کشور بوده است که با تهیه لیست مطالبات به کمک استاندار و رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران به طور جدی و با برگزاری چندین جلسه در استان و در سطح ملی مسئله را پیگیری کردیم که خوشبختانه بخش قابل توجهی از آن مطالبات پرداخت شد.

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی،برق و الکترونیک مازندران گفت:همچنین مطالبات واحدهای زیرمجموعه انجمن از سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی را نیز مورد پیگیری قرار دادیم./س

برچسب ها: کشور ، تور ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.