کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون تردید نظر جامعتین در تعیین تکلیف نهایی تاثیر اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در  جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش بیداری اسلامی، افق‌های آینده و انتخابات 92 که در سالن باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، درباره احتمال انصرافش از انتخابات آینده اظهار داشت: به هیچ وجه این احتمال وجود ندارد و ما تا آخر در صحنه هستیم و منتظر رای مردم می‌مانیم.  
 
وی ادامه داد: هر کس که در انتخابات پیروز شود حمایت اکثریت مردم را دارد و مردم هم به سابقه، برنامه‌ها و شخصیت‌ افراد توجه می‌کنند.  
 
ولایتی در پاسخ به سوالی درباره تعطیل شدن فعالیت‌های ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت گفت: ما سه نفر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هر سه کاندیدای این ائتلاف در انتخابات شرکت خواهند داشت؟ افزود: ما در کنار ساير دوستان به فعالیت خود ادامه خواهیم داد تا به توافق برسیم.  
 
وی در پاسخ به اینکه آیا به نفع کسی کناره‌گیری می‌کند یا خیر؟ تصریح کرد: به هیچ وجه، ما هر سه نفر تا آخر ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت چه کسی به عنوان کاندیدای نهایی وارد صحنه شود.  
 
ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید نظر جامعتین در تعیین تکلیف نهایی تاثیر اساسی دارد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ولایتی ، ائتلاف ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار