مركز نشر اسراء به عنوان نخستين واحد صنعتي فعال در عرصه چاپ در شهرك صنعتي چاپ و نشر قم مستقر شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، روح اله ابراهيمي اظهار داشت: بعد از آماده سازي زيرساختهاي مورد نياز واحد هاي صنعتي در شهرك صنعتي چاپ و نشر و تعامل و همكاري نزديك بين اين شركت اداره كل فرهنگ و ارشاد قم و اتحاديه چاپخانه داران اقدامات اوليه براي استقرار واحدهاي صنعتي انجام شد.
وي با بيان اين كه تاكنون تعداد قابل توجهي از واحدهاي چاپ استان براي استقرار در شهرك چاپ و نشر قم اعلام آمادگي كرده و در اتحاديه چاپخانه داران ثبت نام كرده اند گفت: ‌با توجه به سياستهاي استاني و شركت شهركها به دنبال آن هستيم تا حد امكان واحدهاي چاپ و نشر استان در اين شهرك مستقر شوند تا امكانات و خدمات موجود سبب رشد و تعالي صنعت چاپ و نشر استان گردد.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم خاطر نشان ساخت: با پيگيريهاي جدي اتحاديه چاپخانه داران قم و با توجه به جايگاه و سطح فعاليت مركز نشر اسراء تحت اشراف حضرت آيت ا... جوادي آملي قرار داد و پروانه بهره برداري نخستين قرارداد استقرار چاپخانه هاي استان توسط اين مركز منعقد گرديد.
وي با بيان اين كه تحويل قرارداد و زمين مركز نشر اسراء به صورت نمادين صورت گرفت توضيح داد: استاندار قم به همراه جمعي از مديران استان با حضور در دفتر آيت ا... جواد آملي قرارداد و پروانه بهره برداري نخستين واحد مستقر شده در شهرك صنعتي چاپ و نشر قم تحويل مسوولان اين مركز گرديد./س
برچسب ها: قم ، قرارداد ، واحد صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.