معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از تصویب هفت طرح زیربنایی با رویکرد توسعه ی فعالیت های کشاورزی، دامداری و اشتغال زایی در چند شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدحسن واحدی در جلسه ی کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خراسان رضوی افزود: این طرح ها پس از دریافت پاسخ مثبت استعلام شرکت های خدمات رسان از قبیل آب، برق و گاز و رعایت اصول و مباحث فنی مهندسی مورد تایید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص طرح های مصوب این کارگروه اظهار داشت: احداث دو واحد مرغداری، طرح ساماندهی مشاغل مزاحم در قالب واحدهای پرنده فروشان، احداث ترمینال ضبط پسته و احداث دو مجتمع خدماتی رفاهی در حریم شهر تربت حیدریه و قوچان از جمله ی این طرح ها می باشد.

واحدی دیگر طرح مصوب شده را احداث یک مجموعه ی ورزشی سوارکاری در شهرستان طرقبه شاندیز معرفی کرد و گفت: شرط موافقت اعضای کارگروه با ایجاد این مجموعه اخذ تاییدیه از راه و شهرسازی در خصوص مسیر دسترسی و همچنین موافقت شرکت سهامی آب منطقه ای استان است.

وی طرح ایجاد دامداری در اراضی مربوطه را نیز منوط به رعایت کامل اصول مورد تصویب کارگروه ستاد کشاورزی استان دانست و خاطرنشان کرد: 15 اصل در این کارگروه به تصویب رسیده است که در صورتجلسه کارگروه امور زیربنایی قید شده و در فرصت مقتضی به تصویب خواهد رسید.

واحدی موافقت کارگروه با احداث یک مجتمع رفاهی خدماتی در شهرستان قوچان و تربت حیدریه را منوط به اخذ تاییدیه از اداره کل راه و شهرسازی دانست و گفت: این مجتمع باید به عنوان یک ایستگاه برای آماده سازی زائران پیاده و سواره به منظور ورود به حریم رضوی عمل کند./س


برچسب ها: معاون ، هماهنگی ، امور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.