عضو کمیسیون گردشگری به ضرورت توسعه گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: استان خراسان رضوی و بخصوص شهرمقدس مشهد پتانسیل های زیادی را در ارتباط با توسعه گردشگری سلامت دارد.



شجاعی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به اینکه در این ارتباط سال ذشته سمینار گردشگری سلامت با حضور میهمانان خارجی زیادی برگزار شد گفت: دست اندرکاران مجموعه گردشگری

مشهد و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی می بایست در این گونه کنفرانس ها فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین به مشکلات اقتصادی گریبانگیر صنعت درمانی کشور اشاره کرده و گفت: با توسعه گردشگری سلامت می توانیم مشکلات اقتصادی بخش درمان کشور راتا حدودی برطرف کنیم.

این عضو کمیسیون گردشگری اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم مراجعات بیماران خارجی در حال افزایش است، ضرورت دارد که در این راستا بخش های وی.آی.پی ویژه بیماران خارجی راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین پرسنل این بخش ها می بایست به زبان های مورد نظر آشنایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با توسعه گردشگری سلامت باید به بخش خصوصی نیز تفویض اختیار شود میگوید: گردشگری سلامت درآمد بالایی را پی خواهد داشت. اما، متاسفانه در این ارتباط تاکنون اقدام قابل توجهی انجام نگرفته است/س


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.