نماينده دولت فلسطين در سازمان ملل متحد از شوراي امنيت خواست تا با اعمال فشار بر رژيم صهيونيستي مانع از ادامه اقدامات "تحريک آميز" آن رژيم در مورد ايجاد محدوديت براي دسترسي فلسطينيان به اماکن مقدس شرق بيت المقدس شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شينهوا، يکي از فرستادگان دولت فلسطين روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام اين خبر خاطر نشان ساخت که "رياض منصور" ناظر دائم فلسطين در سازمان ملل متحد با اعلام اين درخواست افزوده است "ما در طول دو هفته گذشته چهار نامه را براي مجمع عمومي و شوراي امنيت سازمان ملل متحد ارسال کرده ايم و در آن از سياست هاي غير قانوني رژيم صهيونيستي و اشغالگري آن رژيم بخصوص در مناطق اشغال شده بيت لمقدس شرقي و بطور خاص در مورد اقدامات تحريک آميز صهيونيست ها عليه مسلمانان و مسيحيان فلسطيني سخن گفته ايم."

 وي در ادامه افزوده است "اين اقدامات تحريم آميز باعث افزايش تنش در اماکن مقدس بيت المقدس شده است. همچنين تصميم رژيم صهيوينستي به ساخت بيش از 300 واحد مسکوني صهيوينست نشين نيز بر دامنه تنش ها در رام الله افزوده است. از شوراي امنيت مي خواهيم تا به وظايف خود عمل کند و امنيت و آزادي انجام مناسک مذهبي براي مردم فلسطين را تامين نمايد تا ديگر شايد اقداماتي تحريم آميز در بيت المقدس نباشيم." 

هفته گذشته نظاميان صهيونيست از ورود فلسطينيان به اماکن مقدس بيت المقدس جلوگيري نمودند.
برچسب ها: فلسطین ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار