هافبک استقلال گفت: فتح اله زاده اول فصل به خانه ما آمد و التماس کرد تا بازیکن استقلال شوم ، حالا جواب تلفن هم نمی دهد.

نکونام به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : تا امروز فقط 45 درصد از قرارداد خود را از استقلال گرفتم . استقلالی ها به قرارداد خود پایبند نبودند.
 
وی افزود : من بااینکه از قهرمانی در لیگ با استقلال خوشحالم ، اما بهتر بود که در اوساسونا می ماندم . من 4 برابر قراردادم با استقلا از یک تیم خارجی پیشنهاد داشتم ولی نرفتم .
 
وی ادامه داد : حقم این نبود که با من اینطور رفتار شود. همیشه آرزویم بود که بتوانم در استقلال بازی کنم و این فصل به آرزویم رسیدم. حتی به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیدیم.
 
هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ابتدای فصل مرا روی سر به استقلال آوردند اما از هفته پنجم به بعد کسی جواب تلفن من را نداد. از اول فصل فقط به ما وعده دادند، اگر تا چند روز آینده جواب تلفن مرا ندهند مجبورم از این باشگاه شکایت کنم.
 
نکونام خاطرنشان کرد: من از قرارداد 2 میلیون یورویی و کاپیتانی باشگاه اوساسونا گذشتم و به خاطر مردم و استقلال به این تیم آمدم . بی‌انضباطی در استقلال موج می‌زند اما من نمی‌توانم فعلاً آنها را بیان کنم.
 
نکونام تصریح کرد: به من می‌گویند برو آدم کسی شو تا بتوانی به پولت برسی این کارها در ذات من نیست، همه می‌دانند منظورم از فلان آدم کیست، تا الآن به خاطر عشق خودم یعنی استقلال سکوت کردم اما اگر تا چند روز آینده تکلیفم مشخص نشود برای گرفتن حقم تصمیمات جدید خواهم گرفت.
 
نکونام افزود: به خاطر پول به استقلال نیامدم و اگر طلبم را هم بدهند باز هم از این تیم خواهم رفت، هنوز برای بازی در ایران یا خارج از کشور تصمیم خاصی نگرفتم.
برچسب ها: فوتبال ، امروز ، قرار داد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار