فرماندار شهرستان دماوند گفت: تمامی دستگاههای خدماتی و اجرایی شهرستان دماوند باید بدون حمایت از هیچ کاندیدایی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کنند.

ˈسعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند باید تمامی نخبگان، دلسوزان و روحانیت وارد این عرصه شوند تا انتخاباتی پرشور و بهتر از سالهای گذشته را برگزار کنیم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند، فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان راهبردی اصولی برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در شروع سال جدید و فصل الخطابی برای همه مسوولان دانست و افزود: برخلاف ادعای دشمن بهترین و آزاد ترین انتخابات ها تاکنون در نظام اسلامی برگزار شده است.

فرماندار دماوند توجه به منویات رهبری در خصوص بصیرت افزایی هر چه بیشتر در آحاد جامعه را نکته قابل توجه دانست و گفت: امروز ضرورت دارد تا نقشه ها و توطئه های دشمن هر چه بیشتر برای مردم فهیم ایران اسلامی بازگویی شود تا ملت آگاهانه تر با حضور هر چه گسترده تر خود در خلق حماسه سیاسی بکوشند.

وی حضور گسترده مردم را در چانه زنی های سیاسی در عرصه بین المللی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در نهم دی و 22 بهمن با حضور گسترده خود حمایت از ولایت را به دشمنان نشان داده و همچنان حماسه آفرین خواهند بود.

افشار نادری همچنین بر نقش رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح به عموم جامعه به منظور اهمیت انتخابات در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و .... تاکید کرد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.