"شاخه طوبی ، "خورشید عدالت"، میلاد امام پارسایی" و..... ویژه برنامه های شبکه تهران به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی ( ع) 13 رجب و روز پدر هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، " شاخه طوبی " عنوان برنامه زنده گروه معارف شبکه تهران است که در شب میلاد باسعادت اولین اختر آسمان امامت و ولایت پنج شنبه 2 خرداد ماه ساعت 21 به مدت 70 دقیقه پخش می شود .  در کارشناس مذهبی این برنامه به بررسی شخصیت والای حضرت علی ( ع) و حکومت و عدالت علوی می پردازد. گروه تواشیح ، مولودی و مداحی از دیگر آیتم های برنامه است.            
" خورشید عدالت " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است که مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت علی ( ع) را در مجتمع فرهنگی ورزشی ریحانه الحسین ( ع)  پوشش تصویری می دهد.  
هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه " خورشید عدالت " در تشریح جزییات این برنامه گفت: این مراسم در جمع دوستداران اهل بیت ( ع) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری درباره فضایل اخلاقی و شخصیت والای امام علی ( ع) و مولودی خوانی آقایان حاج سعید حدادیان  و سید مجید بنی فاطمه تهیه و تولید شده است.  
بنا براین گزارش ، این برنامه روز جمعه 3 خرداد ماه مقارن با 13 رجب روزولادت امام علی ( ع) قبل از اذان ظهربه مدت 50 دقیقه پخش می شود . این مراسم به همت هیئت رزمندگان اسلام برگزار شده است.  
" میلاد امام پارسایی " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه اجتماعی شبکه تهران  است که  به مناسبت ولادت مولود کعبه تهیه و تولید شده است. امیر احمدی تهیه کننده برنامه " میلاد امام پارسایی در تشریح این ویژه برنامه جشن گفت: اجرای این برنامه شاد و جذاب را هومن حاج عبداللهی بر عهده دارد و  مازیار عصری ، سام درخشانی ، پژمان بازغی و.. میهمانان این ویژه برنامه هستند. گروه تواشیح لیله القدر ، میان برنامه شاد و وله های متنوع از دیگر آیتم های این برنامه است. این برنامه جمعه ساعت 22 از شبکه تهران پخش می شود. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.