متهم رديف دوم پرونده کهريزک گفت: اگر 21 شاهد معرفي شده در جريان دادسري مورد استفاده قرار نگيرند، پرونده مبهم مي‌ماند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران "علي اکبر حيدري فرد" پس از پايان آخرين جلسه دادگاه کهريزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دادگاه فرصت کافي براي ارائه آخرين دفاعياتم را به من نداد.

متهم رديف دوم دادگاه کهريزک ادامه داد: در جلسات قبل روح الاميني در ظرف مدت يک ساعت و نيم هر چه را که مربوط و يا نامربوط به دادگاه بود را بيان کرد ولي به من چه در زمان دادرسي و چه در آخرين دفاعياتم فرصت کافي براي بيان مطالبم داده نشد.

وي با اشاره به 21 شاهد معرفي شده از سوي خود به دادگاه گفت: شهادت اين افراد براي روشن شدن قضيه بسيار مهم است ولي دادگاه قبول نکرد که از شهادت اين افراد استفاده کند بلکه 5 شاهد را که از متهمان قبلي بودند و من حکم بازداشتشان را صادر کرده بودم بر عليه من شهادت دادند.

حيدري فر با بيان اينکه در اين جلسه نسبت به مرگ محمد کامراني اظهار پشيماني کردم ادامه داد: از زمانيکه محمد کامراني فوت کرد، مرتضوي مرا مورد عتاب قرار داد که چرا او را به بازداشتگاه فرستادم.

اين متهم دادگاه کهريزک خاطر نشان کرد: اگر 21 شاهد در جريان دادرسي مورد استفاده قرار نگيرند پرونده مبهم مي‌ماند و از آنجايي که ما اعتقاد داريم در نظام اسلامي به هيچ کس ظلم نمي‌شود، انتظار مي‌رود خواسته‌هاي ما مورد توجه قرار گيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار