استاندار کردستان اظهار داشت: آرای تک تک شهروندان کردستانی درخلق حماسه سیاسی 24 خرداد تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی درجمع بخشداران استان کردستان افزود: بخشداران در فراهم کردن شرایط مناسب و عالی برای جمع آوری آرای مردم در شهرها و روستاهای استان رسالت سنگینی برعهده دارند.
وی اظهارداشت: مهم ترین موضوع برای مجموعه وزارت کشور و مجریان انتخابات، بالابودن میزان مشارکت مردم و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات سالم بوده و هر نتیجه ای که از صندوقهای رای بیرون بیاید به عنوان نظر مردم، مورد احترام همه مجریان انتخابات است.
استاندار کردستان با اشاره به اهمیت آرای تک تک شهروندان کردستانی درخلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد عنوان کرد: مجریان انتخابات استان باید در روستاها و شهرهای استان شرایط را برای حضورهمه افراد در انتخابات فراهم کنند.
شهبازی گفت: در همه انتخابات کشور یک رای هم برای ما حایز اهمیت و مورد احترام است که باید بخشداران در دورترین نقاط روستایی استان نیز شرایط جمع آوری آرای مردم را در بهترین حالت ممکن فراهم کنند.
وی مهم ترین عامل در موفقیت مجریان انتخابات را در کنار فراهم کردن شرایط جمع آوری آرای مردم ،رعایت اصل بی طرفی واقعی عنوان کرد و افزود: بخشداران و نماینده های فرمانداریها در شعب اخذ رای باید با رعایت قانون در کمال آرامش و بی طرفی تلاش کنند و بر اساس قانون وظایف محوله را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
استاندارکردستان صرفه جویی در هزینه های برگزاری انتخابات را بسیار لازم و ضروری خواند و تاکیدکرد: بر اساس قانون تمام امکانات رایانه ای، وسایل حمل و نقل و نیروی انسانی از سوی ادارات و سازمانهای دولتی استان تامین شود.
وی در بخشی دیگری از سخنان خود، حضور بخشداران را در میان مردم روستا ها بسیار ضروری خواند و گفت: بخشداران به عنوان نماینده گان دولت جمهوری اسلامی باید با حضور در میان روستاییان با همه مسایل و مشکلات آنها آشنا باشند و برای رفع آن نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
شهبازی کسب موفقیت های استان کردستان را در توسعه بخش کشاورزی مرهون همکاری بخشداران و روستاییان با متولیان امر کشاورزی در استان خواند و تاکیدکرد:بخشداران باید شرایط را برای جذب اعتبارات بیشتر در این بخش فراهم کنند.
در این جلسه بخشداران استان کردستان ضمن اعلام آمادگی کامل بخشدارایها برای برگزاری انتخابات 24خرداد بر اساس تقویم روز شمار انتخابات مسایل و مشکلات حوزه خود را با استاندار در میان گذاشتند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.