در پنجمین همایش بین‌المللی انجمن آموزش عالی ایران با محوریت توسعه تحصیلات تکمیلی ایران فرصت‌ها و چالش‌ها 90 مقاله از سوی اساتید و صاحبنظران ارائه می‌شود.

دکتر حاتمی دبیر همایش در گفتگو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در حوزه تحصیلات تکمیلی چالش ها و دغدغه‌های مختلفی وجود دارد، افزود: بخاطر تورم جمعیتی و توسعه مراکز علمی دانشگاهی در حال حاضر تعداد زیادی پشت درهای تحصیلات تکمیلی قرار دارند و ما شاهد تکثر جمعیت دانشجویی هستیم که این برای مسئولان نظام آموزش عالی توسعه است اما از نگاه برخی از صاحبنظران یک عارضه بشمار می‌آید.

وی ادامه داد: مقالات ارائه شده در همایش از رشد کمی برخوردار بوده است و امیدواریم این مقالات ره‌آوردی برای انجام اقدامات درست و شایسته در تحصیلات تکمیلی باشد.

وی با بیان این که انجمن آموزش عالی ایران در طی 10 سال فعالیت خود اقدامات موثری انجام داده است، اظهار داشت: از ابتدای اعلام فراخوان 480 چکیده به دبیرخانه واصل شده است که از این تعداد پس از بررسی 220 چکیده و در نهایت 160 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و در پایان داوری 90 مقاله به همایش راه یافت که از این تعداد 25 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه مقالات به صورت پوستر ارائه شده است./ع2
برچسب ها: توسعه ، تکمیلی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار