رییس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: کاندیداها و هواداران آنها ملزم به رعایت موازین اخلاقی در ایام تبلیغات انتخاباتی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن زاده در گردهمایی یک روزه بخشداران استان کردستان ؛ به مناسبت انتخابات با بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری انتخابات از ارکان اساسی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد عینی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است.
وی افزود: به دلیل اهمیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا برگزاری سالم و آرام انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی استان قرار دارد.
حسن زاده تاکید کرد: باید در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با مشارکت گسترده مردم و مسئولان انتخابات را به عنوان میثاق ملی برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: متولیان برگزاری انتخابات باید با حفظ اصول بی طرفی از ورود به نتیجه انتخابات و حمایت از افراد کاندیدا تور پرهیز کرده و توان خود را صرف برگزاری انتخابات سالم و فراگیر کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان خاطر نشان کرد: همه دست اندرکاران انتخابات استان باید در همه مراحل ثبت نام، تعیین صلاحیت، زمان تبلیغات و شمارش آرا با بصیرت و هوشیاری و نظارت دقیق با ایجاد فضای اعتماد برای مردم از صحت سلامت انتخابات آنها به شرکت حضور حداکثری تشویق کنند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی نگاه ویژه ای به انتخابات کشور دارد و تلاش می کند با تلاش برای دخالت و نیز ایجاد نفاق و تفرقه در داخل کشور به نقش های شوم و مزدورانه خود برسد که در این رابطه همه باید با درک شرایط به مقابله با توطئه دشمنان بپردازیم.
حسن زاده حضور اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناشی از حضور مردم در صحنه دفاع و صیانت از ارزش های انقلاب برشمرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در پایان تاکید کرد: حضور مردم کردستان در انتخابات همواره بیشتر از میانگین کشور بوده و  امیدواریم در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم کردستان باشیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.