دوچرخه سوار کشور ازبک در جریان تور بین المللی دوچرخ سواری تبریز، مصدوم شد و بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز گفت: این حادثه در ساعت 11:20 در مسیر خسروشهر به سمت ایلخچی از مسیر تور آذربایجان بدنبال برخورد چند دوچرخه سوار با هم اتفاق افتاد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: این دوچرخ سوار که از ناحیه گردن دچار سانحه شده بود توسط تکنسین های پایگاه ایلخچی به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تبریز، بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با شلیک تپانچه توسط استاندار آذربایجان شرقی از میدان ساعت تبریز آغاز به کار کرد.

بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با حضور تیم های ملی ایران الف و ب ایران، پتروشیمی و آینه زمانی تبریز، آینده و شهرداری ارومیه از ایران و تیمهای خارجی آموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی، تیم ملی الجزایر، تیم ملی سوریه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، آلبانی، هنگ کنگ چین و ازبکستان 19 تیم از امروز آغاز می شود.

در مجموع در این دوره از مسابقات 93 رکاب زن از 13 تیم خارجی و شش تیم داخلی حضور دارند.

بیست و هشتمین دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری ایران در شش مرحله به مسافت 888 کیلومتر در آذربایجان شرقی و غربی برگزار می شود.

در مرحله اول تور دوچرخه سواران مسیر 128 کیلومتری تبریز تا مراغه را رکاب می زنند/س

 

برچسب ها: مصدومیت ، دوچرخه ، سوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.