اعضای انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه در دو جشنواره « فلیم اولی ها » و « بام ایران » حضوری پرشور دارند .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، این انجمن با بیش از 15 فیلم در دومین جشنواره فیلم کوتاه « فیلم اولی ها» و چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان با عنوان « بام ایران» حضور دارد .

هنرجویان ورودی آبان 1390 دوره های بلند مدت فیلمسازی این انجمن که پس از پایان دوره های آموزش تخصصی اولین اثر خود را با موضوعات داستانی، مستند و مستند اجتماعی و بعنوان پروژه پایان تحصیلی ساخته اند، در این جشنواره حضور دارند .

گفتنی است :دومین جشنواره فیلم اولی ها با هدف توجه به لزوم بستر سازی برای کشف استعدادهای جدید در تداوم فرآیند آموزشی انجمن و ایجاد انگیزه توسط انجمن سینمای جوانان ایران در سال 92 برگزار میگردد .

همچنین آثار هنرمندان این انجمن در قالب فیلمهای کوتاه تولید شده در قطع Dv و Dvcam در چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان که از دهم تا سیزدهم تيرماه سال 1392 به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختياري و با حضور استانهاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختياري برگزار مي شود به رقابت با سایر آثار خواهند پرداخت . /ب

برچسب ها: انجمن ، سینمای ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.