رئیس اداره بازیافت منطقه 10 گفت: برای آموزش و تشویق شهروندان و همچنین فراهم کردن امکان دسترسی آسان آنها تعداد غرفه های بازیافت منطقه افزایش می یابد.

محسن نظری درگفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در سال جاری 15 عدد غرفه جدید دیگر به تعداد غرفه های قبلی افزوده می شود و تعداد آن در کل منطقه به 32 غرفه می رسد تا اهالی با مراجعه به نزدیک ترین غرفه محل سکونت خود پسوندهای خود را تحویل دهند و از تسهیلات آن بهره مند شوند.  
وی با اشاره به برنامه های جدید این اداره در سال جاری افزود: اجرای طرح حامیان بازیافت که در مدارس اجرا می شود با حضور خود دانش آموزان به عنوان داخلی در غرفه های بازیافت برای گسترده شدن آموزش های همگانی انجام می شود، در این طرح شهروندان با تحویل پسماندهای خشک خود در ازای آن شوینده و کارت اعتباری دریافت می کند.  
وی در خصوص دیگر اقدامات اذعان داشت: نصب 300 مخزن جدید مکانیزه آبی رنگ ویژه پسماندهای خشک در سطح منطقه برای راسته تجاری، اجرای طرح های ویژه در قالب تشکل های دانش آموزی در طول سال تحصیلی، توزیع 500 کارت اشتراک تفکیک زبانه برای تحویل زباله های ساختمان از دیگر اقدامات بازیافت است  
وی خاطر نشان کرد: ما سعی داریم تا آسیب شناسی در محله ها برنامه های آموزشی خود را افزایش دهیم و شهروندان را وارد یک مرحله تخصصی کنیم./ف
برچسب ها: بازیافت ، آموزش ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار