در بيانيه دانشگاه شهيد بهشتي آمده است: امید می‌رود با تمکین نامزدهای رد صلاحیت شده به نظر شورای نگهبان و عمل بر مدار قانون و دوری از تبلیغات پر هزینه و تخریب رقبا از سوی کاندیداهای احراز صلاحیت شده، همراه با حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای،ملت سرافراز ایران مثل همیشه، جواب دندان شکن به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی بدهند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه دانشگاه شهید بهشتی در قدردانی از شورای نگهبان به شرح زير منتشر شد.


انَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ (احقاف/13)

جمهوری اسلامی به عنوان نظام مردم سالار دینی، جلوه‌ای از نظام سیاسی اسلام و زمینه‌ساز حاکمیت همه جانبه دین در زندگی بشر می‌باشد. الگوی نظام حکومتی اسلام، در پرتو اصل ولایت فقیه پس از انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره)به ظهور رسید، و نشان کاملی از استقلال، آزادی و پویایی راه کمال انسان‌ها را در خود نهادینه کرد و توانست در جهان بشری و دنیای سیاست راه خود را باز کند. این اصل که از زمزم اسلام ناب محمدی (ص) آب نوشیده و از چشمه قرآن کریم و عترت سیراب شده و جامعه اسلامی را از سراب دموکراسی بشری نجات داده، همواره در مسیر عدالت، قانون محوری و اخلاق قدم برداشته است.
 
امروز دنیای استکبار، به درستی دریافته که اوضاع جهان در حال تغییر است، و به خوبی می‌داند نقطه آغاز خیزش ملتها و قلب تپنده‌ نهضت بیداری اسلامی در جهان، جمهوری اسلامی ایران است از این رو، تنها راه نجات خود از ورطه سقوط را مقابله‌ با نظام جمهوری اسلامی می‌داند.
 
بار دیگر دشمن، با نزدیک شدن به انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری با همه توان به رویایی با دلسوزان انقلاب برخاسته و امیدوارانه چشمِ طمع به صحنه انتخابات و برخی افراد دوخته است تا شاید بتواند بر اهداف پلید و خبیث خود دست پیدا کند.
 
ثبت نام کاندیداهای متعدد در انتخابات ریاست جمهوری رسالت سنگین شورای نگهبان را در رسیدگی به صلاحیت ها بیش از پیش سنگین نمود، علاوه بر این، حضور برخی اشخاص در بین ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با سوابق و عملکردهای مشخص در طول سالیان مختلف، نگاه رسانه های داخلی و خارجی را که از چندین روز قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها آغاز شده بود را به خود معطوف ساخته بود.
 
آنچه از سوی مردم و دلسوزان نظام در باب عملکرد شورای نگهبان انتظار می رفت عمل بر اساس مر قانون اساسی و دوری از هرگونه مصلحت اندیشی بود تا از این رهگذر، مسیر انقلاب اسلامی که ماحصل ریخته شدن خون هزاران شهید و استمرار بخش راه انبیا و اولیای الهی است، منحرف نگردد.
 
اینک با اعلام نظر قاطع و سنجیده شورای محترم نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری که مصداق بارزی از عمل به مسئولیت مکتبی و قانونی خود در قبال مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است، نشان داد، که این نهاد انقلابی بدون توجه به هرگونه ملاحظه در باب افراد و گروهای سیاسی عمل به قانون را نصب‌العین قرار داده و به معنای واقعی پاسدار نظام ولایی ایران اسلامی است که می‌تواند در هر شرایطی، سره از ناسره را تشخیص دهد و این انقلاب را از هرگونه دگراندیشی و کج اندیشی که آن را در گذر از پیچ تاریخی مانع می شود،واکسینه نماید.
 
امید می‌رود با تمکین نامزدهای رد صلاحیت شده به نظر شورای محترم نگهبان و عمل بر مدار قانون و دوری از تبلیغات پر هزینه و تخریب رقبا از سوی کاندیداهای احراز صلاحیت شده، همراه با حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق های رای،ملت سرافراز ایران مثل همیشه، جواب دندان شکن به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج بدهند.
 
در پایان ما دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی(ره) ضمن تشکر و قدردانی از آیت الله جنتی و دیگر اعضای شورای محترم نگهبان و تصمیمات قاطع و قانون مدارانه ایشان امیدواریم بتوانیم در راستای خلق حماسه سیاسی گامی هر چند کوچک برداریم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار