مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل گفت: حماسه سوم خرداد از نظر انتقال و ترویج تفکر مقاومت و ایثار به نسل جوان کشور حائز اهمیتی وافر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رحیم انوری  در نشست دانشجویی «خرداد، ماه حماسه و پایداری» در جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: سوم خرداد نمایش قدرت و همت والای مسلمانان ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور است.

وی گفت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و در واقع حماسه فتح خرمشهر ظهور اندیشه جدید و تفکر برتر مدیریت ‌نوین نظامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پرتو حمایت‌های الهی را به نمایش گذاشت.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل همچنین افزود: حماسه سوم خرداد از نظر انتقال و ترویج تفکر مقاومت و ایثار به نسل جوان کشور حائز اهمیت است و تمامی مسئولان در بزرگداشت حماسه سوم خرداد باید به این مهم توجه داشته باشند.

این مدرس دانشگاه گفت: آزادی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس بعد از اشغال بیش از یک‌سال توسط دشمن، احساسات و عواطف پاک ایرانیان را تحت تاثیر قرار داده و وحدت و همدلی روزافزون را برای ایران و ایرانی رقم زد.

انوری تاکید کرد: فتح پیروزمندانه مجاهدان اسلام در اوج مظلومیت، انتهای پاک‌بازی و منتهای توکل را در یادها جاودان ساخته و درس امید به همگان داد.

وی در ادامه به اهمیت قیام 15 خرداد اشاره کرد و افزود: قیام 15 خرداد یکی از عوامل زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی است که طی آن انتقال رهبری حرکت‌های مخالف رژیم به مذهبی‌ها، افشای چهره مزدورانه شاه، طرد همه قدرت‌های بیگانه از ایران انجام یافت و از آن پس انجمن‌های اسلامی در نقاط مختلف پدید آ‌مد و جو غیراسلامی در دانشگاه‌ها و دیگر مجامع به آرامی شکسته شد.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل یکی از وقایع مهم ماه خرداد را رحلت رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل باید مهمترین اصل در جامعه باشد.

انوری در ادامه ایمان، توجه به ارزش‌های اسلامی، وحدت، انسجام ملت و رهبری را به عنوان ارکان اصلی و اساسی انقلاب اسلامی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب با تکیه به این ارکان توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق و مایه برکت برای آیندگان باشد/س 

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، سوم ، خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.