مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در خصوص 18 تیمی شدن لیگ برتر گفت: صحبت هایی براي افزايش تعداد تيم هاي ليگ برتري با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده ايم اما هنوز نتيجه اي دريافت نکرده ايم.

صادق گودرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخي از مدیران عامل باشگاه هاي لیگ برتر، چند تن از پیشکسوتان، کارشناسان ورزشي اقدامات لازم را انجام داده اند و خواستار 18 تیمی شدن لیگ برتر شده اند و منتظر تشکیل جلسه هستیم تا وضعیت 18 تیمی شدن لیگ برتر مشخص شود.

مديرعامل باشگاه نفت آبادان در مورد وضعیت سرمربی نفت آبادان تصريح کرد: ما الان منتظر هستیم تا وضعیت 18 تیمی شدن ليگ مشخص شود بعد از آن، اقدامات لازم برای انتخاب سرمربی نفت را انجام می دهیم. در حال حاضر هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم نفت آبادان نداریم.

وی در پایان در پاسخ به اين سوال که اگر لیگ 18 تیمی شود نفت آبادان می تواند در پلی آف حضور یابد؟ گفت: اگر تعداد تیم های لیگ برتر افزایش یابد تیم نفت آبادان که در جایگاه شانزدهم جدول است به پلی آف صعود می کند در لیگ هجده تیمی 2 تیم سقوط مستقیم می کنند و تیم شانزدهم که ما باشیم با یکی از تیم های لیگ دسته یک بازی پلی آف برگزار می کند./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار