يک کارشناس سياست خارجي با اشاره به مذاکرات آينده دولت سوريه و معارضين تروريست گفت: پايداري مردم سوريه، ايستادگي و مقاومت شجاعانه ارتش و بشار اسد، آمريکا و غرب را بر سر عقل آورده و آنها چاره‌اي جز دنبال کردن خواسته‌هاي خود از طريق مذاکره ندارند.

" مصطفي قوام " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات آينده دولت سوريه با معارضين تروريست گفت: معارضين تروريست در سوريه با حمايت ابر قدرت‌هايي همچون آمريکا، انگلیس و فرانسه در جهت حفظ منافع رژيم غاصب صهيونيستي با اين کشور مقابله ‌می‌کنند.

وي با توجه به اينکه موضع بشار اسد همواره تاکيد بر مذاکره با معارضين بوده، ادامه داد: بين معارضين تروريست درباره پذيرش انجام مذاکره اختلافاتي وجود دارد، اما به دليل اينکه راه‌هاي تروريستي و جنگ‌طلبانه آنها در طول سه سال گذشته  نتيجه‌اي نداشته، چاره‌اي جز قبول مذاکره ندارند.

اين کارشناس سياست خارجي، با تاکيد بر موفقيت‌هاي اخير ارتش سوريه افزود: پايداري مردم سوريه، ايستادگي و مقاومت شجاعانه ارتش و دولت سوريه، آمريکا و غرب را بر سر عقل آورده تا از طريق مذاکره، امتيازات و خواسته‌هاي خود را دنبال کنند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات ايجاد شده و موثر نبودن راه‌هاي تروريستي معارضين، لزوما چاره‌اي جز قبول انجام مذاکره ندارند و اين در حالي است که کشورهايي همچون ايران، چين و روسيه بارها تاکيد کرده‌اند که مسائل سوريه بايد از راه‌حل‌هاي سوري_ سوري و با خواست مردم و در پاي ميز مذاکره حل و فصل شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: معارضین ، سوریه ، مذاکره ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار