به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسعودی علوی با اعلام این خبر گفت: تکریم واقعی ارباب رجوع وقتی حاصل می شود که با برنامه ریزی حاصل از مراجعان مکرر و غیر حضوری شهروندان به شهرداری جلوگیری و به درخواست های آنان با سرعت و دقت رسیدگی شود.
وی افزود: ارجع نهادن به مردم و تکریم ارباب رجوع از اصولی است که در نظام اسلامی بر آن تاکید شده است.
وی در پایان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مدیریت شهری این کلانشهر ارتقاء سلامت اداری و سازمان است و این کلاس ها به مدت 4 روز با حضور پرسنل منتخب مناطق 22گانه شهرداری برگزار شد./ف