دو ويژه برنامه "پدر خوبان" و "مدح خورشيد" در روز ولادت حضرت علي (ع) از شبكه جهاني صداي آشنا پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ "پدر خوبان" جنگي شاد همراه با قطعات طنز و آيتم هاي تفريحي و سرگرم كننده، به مناسبت روز ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر است كه گروه ورزش و تفريحات آن را تهيه و توليد كرده است.

چنگيز حبيبيان با حضور در اين ويژه برنامه برنامه چند ترانه شاد در وصف مولاي متقيان (ع) اجرا خواهد كرد. حجت الاسلام اتابكي نيز در بخشي از اين ويژه برنامه به تحليل و تفسير زندگي حضرت علي (ع) خواهد پرداخت. داود حيدري سردبير و بازيگر، محبوبه نعمتي تهيه كننده، سميرا سجادي گوينده، ليلا صابونچي بازيگر، و سميه نجفي گزارشگر، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند.

"پدر خوبان" را كه در گروه ورزش و تفريحات توليد شده، روز جمعه سوم خرداد ساعت 10:30 به وقت تهران برابر با ساعت 06:00 به وقت گرينويچ از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد.

"مدح خورشيد" ضمن شناساندن بهتر و بيشتر شعر آئيني خاصه شعر علوي، شمه اي از اوج تحولات اين شبك اشعار را پس از انقلاب، بازگو خواهد كرد.

بررسي ارزش هاي شيعي از طريق شعر شيعي يا شعر علوي، و همچنين شعرخواني، بخش هاي ديگر اين ويژه برنامه است.

ضياء الدين خالقي سردبير و نويسنده، رقيه آقازاده تهيه كننده، و حميدرضا رضايي و سميرا سجادي گوينده، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند.

"مدح خورشيد" را كه در گروه هنروادبيات توليد شده، روز جمعه سوم خرداد ساعت 14:00 به وقت تهران برابر با ساعت 09:30 به وقت گرينويچ از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار