رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی این رژیم در منطقه اشغالی جولان سوریه اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار، ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد این سرباز به هنگام خنثی سازی مین در جنوب بلندیهای اشغالی جولان کشته شد. اسرائیل پس از آن به کشته یک سرباز خود اعتراف کرد که فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد حمله یک دستگاه خودروی نظامی اسرائیلی در منطقه اشغالی جولان را پس از تجاوز از خط آتش بس دفع کرده است.

فرماندهی کل ارتش سوریه تأکید کرد قاطعانه به هرگونه نقض حاکمیت سوریه پاسخ خواهد داد.

ارتش اشغالگر تأیید کرد به یک دستگاه خودرو نظامی‌اش از یک موضع ارتش سوریه تیراندازی شده است.

ارتش اشغالگر اسرائیل ادعا کرد به هیچ یک از سربازانش بر اثر این تیراندازی آسیب نرسیده است.
حسن حجازی گزارشگر المنار در گزارشی گفت ارتش سوریه در تأکید بر تعهد مقامات این کشور برای پاسخ مستقیم به هرگونه نقض حاکمیت سوریه توسط اسرائیل به تجاوز یک دستگاه خودرو نظامی اسرائیلی در منطقه اشغالی جولان پاسخ داد .

این خودرو از خط آتش بس به سمت منطقه بئر العجم در منطقه آزاد شده عبور کرده بود .

گروههای مسلح در این منطقه حضور دارند .

حجازی با اشاره به بیانیه فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه گفت ارتش اسرائیل تأیید کرد به یک خودروی نظامی اش از یک موضع ارتش سوریه در منطقه تل الفرس تیراندازی شده و این خودرو نیز متحمل خسارات مادی شده اما به سربازان اسرائیلی آسیبی نرسیده است.

ارتش اسرائیل تأکید کرد این منطقه به تازگی صحنه سه عملیات تیراندازی از سوی نیروهای سوری به سوی جولان اشغالی بود و تیراندازی عمدی بود و ارتش اسرائیل نیز دو فروند موشک هدایت شونده از نوع "تموز" به سمت مواضع ارتش سوریه در منطقه شلیک و به صورت مستقیم به اهداف اصابت کرد .

از طرف دیگر رسانه های اسرائیلی اعلام کردند ارتش اسرائیل تعدادی از زخمی های گروههای مسلح را در جولان به بیمارستان صفد در شمال فلسطین اشغالی منتقل کردند.

بنی گانتز رئیس ستاد مشترک ارتش اشغالگر اسرائیل به سرعت به همراه یئیر گولان از فرماندهان نظامی ارتش اسرائیل از منطقه درگیری دیدار کرد.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند گانتز به نیروهای ارتش اسرائیل دستور داده است به هرگونه تیراندازی از سوی نیروهای سوری پاسخ دهند .

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند اسرائیل پیش از این ، از پاسخ به تیراندازی از سوی سوریه خودداری می کرد.


برچسب ها: جولان ، نظامی ، اسرائیل ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار