تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپورز در دومین بازی کنفرانس غرب هم ممفیس گریزلیس را شکست داد و 2 بر صفر از این تیم پیش افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ممفیس گریزلیس بعد از باخت سنگین در فینال اول کنفرانس غرب، بازی نزدیکتری را در دیدار دوم مقابل سن آنتونیو انجام داده و در پایان وقت عادی با این تیم 85 ـ85 مساوی شد اما سن آنتونیو با پیروزی 8 بر 4 در وقت اضافه، 93 بر 89 برنده شد.

مارک گسول با 12 امتیاز، 14 ریباند و چهار پای گل بهترین بازیکن ممفیس و تونی پارکر با 15 امتیاز، پنج ریباند و 18 پاس گل بهترین بازیکن سن آنتونیو بود. 18 پاس پارکر بالاترین تعداد پاس گلهای دوران بازی این بازیکن بود.

تیم دانکن دیگر بازیکن با تجربه سن آنتونیو هم بازی خوبی مقابل ممفیس انجام داد و شش امتیاز اول وقت اضافه را به دست آورد تا برد تیمش را در پایان رقم بزند.

در فینال کنفرانس شرق هم امشب تیم های میامی و ایندیانا پیسرز اولین بازی خود را انجام می دهند. کارشناسان پیش بینی صعود میامی هیت با پنج بازی را در این سری فینال دارند. لبرون جیمز،‌ دواین وید و کریس بوش ستاره های میامی و پل جورج به علاوه جورج هیل بهترینهای ایندیانا هستند.

تغییر نام شارلوت بابکتز با آزاد شدن نام هورنتز

مایکل جوردن مالک تیم بسکتبال شارلوت بابکتز در یک کنفرانس خبری از تغییر نام این تیم به هورنتز خبر داد. تیم بابکتز در فصل 2001-2002 با نام هورنتز در لیگ بازی کرد اما در سالهای اخیر این نام به تیم نیواورلئان اختصاص داشت. با توجه به تغییر نام نیواورلئان هورنتز به پلیکانز بار دیگر نام هورنتز آزاد شده و مالک بابکتز تصمیم گرفت با این تغییر نام، شرایط بد تیم در چند سال اخیر را تغییر دهد.

کمک یک میلیون دلاری کوین دورانت به طوفان زده ها

کوین دورانت ستاره تیم اوکلاهاما سیتی که با حذف تیمش در این شهر حضور ندارد با دیدن صحنه های بعد از طوفان اخیر، یک میلیون دلار برای کمک به بازسازی مناطق تخریب شده در طوفان کمک کرد.

دورانت بعد از جایگزینی اوکلاهاما سیتی به جای سیاتل سوپرسونیکز، به این تیم پیوسته و طی پنج سال گذشته برای این تیم بازی کرده است. ستاره اوکلاهاما با ابراز تاسف از شرایط به وجود آمده بعد از طوفان، این شهر را خانه خود نامید.

اخراج مربی کلیپرز

تیم لس آنجلس کلیپرز بعد از حذف در دور اول پلی آف کنفرانس غرب، وینی دل نگرو سرمربی خود را اخراج کرد. کلیپرز در دو فصل حضور دل نگرو پیشرفت زیادی داشت و حضور این مربی بر روی نیمکت تیم موفقیت آمیز بود اما با توجه به حذف در مرحله اول پلی آف و همچنین درخواست کریس پل ستاره تیم برای کار کردن با یک مربی دیگر! قرارداد این مربی تمدید نشد.

لیونل هالینز مربی ممفیس گریزلیس که تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد، اصلی ترین گزینه جایگزینی دل نگرو است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار