تحليل و نقد فيلم در ده دفتر انجمن سينماي جوانان ايران در سطح كشور برگزار مي شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سعيد ربيعي معاون آموزشي و فرهنگي انجمن سينماي جوانان ايران عنوان كرد : ازسي ام ارديبهشت ماه در ده دفتر انجمن كارگاههاي فرهنگي تحت عنوان "سينما به مثابه آينه" برگزار مي شود. 
وي در ادامه اعلام كرد، اولين برنامه در دفتر زاهدان انجمن برگزار روز دوشنبه 30 ارديبهشت ماه برگزار شده است. 
وي درمورد ساير دفاتر انجمن كه قرار است است اين كارگاهها را برگزار نمايند افزود : در شهرهاي ساري ،اهواز، مشهد ، شيراز ، اصفهان ، كرمانشاه ، همدان ، ملاير ، توسيركان، اردبيل و كرمان به ترتيب و به تدريج اين كارگاه هاي برگزار مي شود . 
ربيعي در باره جزئيات اين برنامه خاطر نشان كرد : بحث تحليل و نقد فيلم و فيلم سازي توسط استاد محمد حسين معصومي انجام مي شود و ايشان در ساير استان ها هم در مدت يك روز كامل مباحث را تدريس مي كنند. 
پخش فيلم هاي منتخب تاريخ سينما در كنار تدريس انجام مي شود.عنوان كارگاه هاي فوق "سينما، انسان، جامعه" ، "تصوير انسان و جامعه در سينماي رقيب"، "تصوير آينده در سينماي رقيب"، "جامعه انساني از چشم اندازسينماي بومي" و "آينده و فرجام جهان در نگاه سينماي بومي" است. 
اين مدير فرهنگي با يكسان اعلام كردن همه دوره هاي آموزشي در ده استان تصريح كرد : اين كارگاه يك روز و به يك شيوه در سراسر كشوراجرا مي شود و پايان آن جمعه هفتم تيرماه است./ي2
برچسب ها: فیلم ، انجمن ، سینما ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار