مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مهمترین رسالت بسیجیان در انتخابات روشنگری افکار عمومی در انتخاب آگاهانه و تبیین دیدگاه ها و شرایط روز کشور و جهان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، حجت الاسلام تویسرکانی در همایش روشنگری در اراک افزود: بسیج مدافع گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) است و بسیجیان در انتخابات پیش رو به عنوان یاور ولایت و نظام در صحنه خواهند بود.
وی اظهار کرد: الگوی حکومتداری اسلامی که به ابتکار امام راحل امروز سردمدار نهضت بیداری اسلامی مسلمانان است وحشت نظام سلطه را برانگیخته و در چنین شرایطی حضور پرشور در پای صندوق های رای قدرت نظام را علیه بدخواهان صدها بار افزایش می دهد.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: هیچ جریان و فردی حق ندارد در انتخابات به فضای توهین، تخریب و هیجانات کاذب دامن بزند و موجبات ناامیدی مردم را فراهم کند.
حجت الاسلام تویسرکانی اظهار کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی پایه خلق حماسه سیاسی است و مردم ولایتمداری که از مسیر تقوا و انصاف خارج نمی شوند در انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی را اصل می دانند.
وی اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و صهیونیست را سرعت می بخشد و پشتوانه قوی برای ایران اسلامی در پیمودن مسیر توسعه خواهد بود.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شاخص های فرد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری ایمان و تقوا، تبعیت از ولایت، کارآمدی و تخصص و اراده مقابله با دشمن است و جوانان بسیجی باید این ملاک ها را در انتخاب خود جدی بگیرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.