"ایرج مصداقی" با نگارش مقاله‌ای به نام "مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی" از اعضای اصلی گروهک منافقین در سال 88، فیلم‌هایی را یادآوری می‌کند که در اشرف با حضور اعضای گروهک منافقین ضبط شده و به نام تصاویر اغتششات عاشورای 88 شهر مشهد منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گروهک‌ تروريستي منافقين به موازات تلاش‌های داخلی برخی فتنه‌گران صحنه‌هایی از آشوب و اغتشاش را خلق کردند. گروهک‌های ضدانقلاب که ابتدا در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای اصلاح‌طلبان نفوذ کرده بودند، به آرامی جهت‌دهی‌های خود را برای آشوب کلید زده و در ناآرامی‌ها نقش‌آفرینی داشتند.

گزارش زير از فيلم مستند باشگاه خبرنگاران تهيه شده است؛ اين گزارش كه سه‌شنبه شب از شبكه اول سيما پخش شد به گوشه‌ای از افشاگري‌هاي يكي از اعضاي ارشد منافقین می‌پردازد.

فیلم‌هایی که حالا بعد از چهار سال یک به یک رو می‌شوند. 

فتنه 88 حالا دارد پوسته‌های زیرین خود را بیش از پیش به تاریخ نشان می‌دهد.

از پروژه‌های دروغین کشته‌سازی تا جعل حقیقت به طرق مختلف.

اما از آنجا که ماه پشت ابر نمی‌ماند حالا یکی دیگر از این دروغ ها رو شده است یکی از اعضای ارشد پادگان متروکه اشرف که حالا با گروهک تروریستی منافقین زاویه پیدا کرده است راز بزرگی را فاش می‌کند.

این فرد که "ایرج مصداقی" نام دارد با نگارش مقاله‌ای به نام "مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی" از اعضای اصلی گروهک منافقین در سال 88، فیلم‌هایی را یادآوری می‌کند که در اشرف با حضور اعضای گروهک منافقین ضبط شده و به نام تصاویر اغتششات عاشورای 88 شهر مشهد منتشر شده است.

این تصاویر آنقدر با تجهیزات حرفه‌ای تصویر‌برداری شده که نیازی به آنالیز علمی برای اثبات این جعل باقی نمی‌گذارد.

ايرج مصداقی مختصات انتشار این فیلم‌ها را به یکی از سایت‌های مرجع اعضای اصلی فتنه 88 می‌دهد.

این تصاویر ساخته شده توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین سپس در چندین سایت ضد انقلاب بازتاب می‌یابد.

افشاگری مصداقی که برای ستاد فتنه در لندن و پاریس سنگین تمام شد، راهی را جز پاک‌ کردن صورت مسئله یا به عبارتی دیگر حذف تصاویر سفارشی این سایت به منافقین باقی نمی‌گذارد و کمتر از 24 ساعت این پیغام در سایت ظاهر می‌شود: "فیلم مورد نظر موجود نیست."
 
این سایت که هیئت امنای آن متشکل از فرید منعمی، جمیله کدیور، محسن کدیور، رجبعلی مزروعی، عبدالعلی بازرگان، عبدالرضا تاجیک، حسن یوسفی‌اشکوری و محمود صدری است حالا با این بحران جدید هم مواجه شده است، بحران گمانه‌زنی درباره اینکه کدامیک از این افراد تصاویر را به فرقه رجوی‌ها سفارش داده و به سایت‌ها آورده است.



انتهاي پيام/
برچسب ها: اعضای ، گروهک ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار