نائب رئيس فدراسيون بوکس گفت: به احتمال زياد در بعضي اوزان، بوکسور به مسابقات آسيايي اعزام نمي کنيم.

منوچهر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازي هاي درون اردويي تيم ملي بوکس با هدف شرکت در مسابقات آسيايي برگزار شد.
 ادامه داد: از آن جايي که فرصت زيادي تا مسابقات آسيايي نداريم بايد هر چه زودتر بهترين ها را در تيم ملي نگه مي‌داشتيم.

وي افزود: نمي‌توان گفت که مسابقات درون اردويي آخرين رقابت در ميان ملي پوشان باشد ما تا لحظه آخر سعي مي‌کنيم تا از ميان مشت زنان بهترين آن ها را انتخاب کنيم.

وي تصريح کرد: مدت هاست اردوي خود را آغاز کرده ايم در ابتدا قرار بود مسابقات آسيايي در مرداد ماه برگزار شود ولي مسئولان از برگزاري رقابت ها در تيرماه خبر دادند تا تيم ملي فرصت کمتري داشته باشد.

مقصودي عنوان کرد: به هر حال در همين فرصت کم نيز تمام تلاش خود را به کار مي بنديم تا مشت زنان را در شرايط آماده اي راهي رقابت ها کنيم.

وي در خصوص سرمربي گري تيم ملي عنوان کرد: در حال حاضر غلامرضا کريمي سرمربي تيم ملي است که با کمک استکي و اميري تيم را هدايت مي کند.

مقصودي افزود: قرارداد سرمربيان بوکس تفاوت زيادي با فوتبال دارد و مبلغ بسيار کمي به سرمربي تيم ملي مي‌دهيم که شايد فقط هزينه رفت و آمد وي باشد.

وي بيان کرد: در برخي از اوزان شايد بوکسور به رقابت نفرستيم بيشتر سعي ما اين است که مشت زناني را به مسابقات آسيايي بفرستيم که 70 تا 80 درصد شانس موفقيت داشته باشند.

نائب رئيس فدراسيون بوکس افزود: تمام قهرمانان ما در مسابقات انتخابي تيم ملي شرکت کرده بودند و فقط مظاهري و قاسمي پور حضور نداشتند.

وي ادامه داد: مظاهري نامه از پزشک آورده بود و قاسمي پور نيز مصدوم بود و آتل بر دست بسته بود که بعدترها با گواهي پزشکي وي نيز موافقت شد.

مقصودي در خصوص روزبهاني عنوان کرد: احسان روزبهاني نيز که در مسابقات ليگ نيمه حرفه اي جهان حضور داشت و از آمادگي کامل به سر مي برد و اگر شرايط به وجود آيد در هفته آينده در مسابقات درون اردويي نيز شرکت مي کند./مح
برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، مقصودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار