حیدرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وظیفه رد صلاحیت شدگان تمکین به قانون است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مهمترین وظیفه رد صلاحیت شدگان تمکین به قانون اساسی و پذیرش نظر شورای نگهبان است تا رکورد جدیدی از قانون مداری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

عوض حیدرپور شهرضایی نماینده مردم شهررضا و سمیرم سلفا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان گفت: در این مقطع مهمترین وظیفه کاندیداهایی که صلاحیت آنها احراز نشده تمکین به قانون اساسی و پذیرش نظر شورای نگهبان است تا رکورد جدیدی از قانون مداری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانند.

وی در ادامه افزود: تأیید صلاحیت 8 تن از کاندیداهای ریاست جمهوری به معنی برتری آنها نسبت به دیگران نیست بلکه این تأیید صلاحیت تنها به این معنی است که این افراد صلاحیت تصدی این شغل را دارا هستند و باقی کاندیداها نیز به قوت در مشاغل خود انجام وظیفه خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار داشت: رفتار کاندیداهای تأیید صلاحیت شده باید منطبق بر رفتار و اخلاق اسلامی باشد و از تخریب، تهمت و هتک حرمت رقبای خود بپرهیزند، همچنین ضروری است کاندیداهای احراز صلاحیت شده در برنامه های تبلیغاتی خود برنامه مدونی به مردم ارائه دهند و به معرفی تیم اقتصادی دولت مطبوع خود و همچنین معاون اول ریاست جمهوری بپردازند.

وی در ادامه تصریح کرد: احیای سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور از دیگر مباحثی است که رئیس جمهور آینده باید آن را مدنظر قرار دهد، همچنین برنده انتخابات می تواند از تجربیات و نظرات کارشناسی دیگر کاندیداها در برنامه های خود استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار