آصفری:

همه ملزم به تمکین از شورای نگهبان هستند

عضو هیئت رئیسه امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آیت الله هاشمی و اسفندیار رحیم مشایی عاقل‌تر از آن هستند که بخواهند در مورد رد صلاحیتشان اقدامی انجام دهند. این رأی از سوی شورای نگهبان صادر شده و همه ملزم به تمکین آن هستند.

محمد حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی و اسفندیار رحیم مشایی از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان براساس اختیاراتی که دارد نظر خود را اعلام کرده و همه ملزم به تمکین از نظر شورای نگهبان هستند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان وظیفه دارد صلاحیت یا عدم صلاحیت کاندیدای انتخابات را بررسی کند و رد صلاحیت آقایان براساس کارشناسی و بررسی شورای نگهبان انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد احتمال واکنش از سوی این کاندیداها و همین طور توصیه به آنها اظهار داشت: امروز اگر کسی برخلاف قانون عمل کند مطمئنا مردم با بینش بالایی که دارند دست رد بر سینه آنها می‌زنند این افراد عاقل‌تر از آن هستند که بخواهند برخلاف قانون و برخلاف نظر شورای نگهبان عمل کنند زیرا جایگاه شورای نگهبان بنا به فرموده حضرت امام جایگاه رفیعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رد صلاحیت آیت الله هاشمی و مشایی چه درست باشد و چه غلط از سوی شورای نگهبان صادر شده و همگی ملزم به تمکین از آن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار