سرمربي تيم فوتسال فرش آراي مشهد گفت: بازيكناني كه سابقه حضور در ليگ برتر و دسته اول را ندارند، جزو بازيكنان انتخابي من قرار نمي گيرند.

مجيد مرتضايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه چند تن از مربيان ليگ برتري را براي سرمربيگري تيم در نظر داشت اما پس از مذاكره با آن ها و تصميم هيئت مديره من به عنوان سرمربي انتخاب شدم و پس از تشكيل جلسات اوليه و بحث با اعضاي هيئت مديره قرارداد داخلي بسته شد با توجه به مفاد قرارداد براي يك فصل هدايت تيم را برعهده گرفتم و در تلاشم در اين مدت بهترين نتايج را براي تيم بدست آورم.

سرمربي تيم فرش آراي مشهد افزود: از روز اول قبول مسئوليت، برنامه هاي تنظيم شده اي در دست داشتم به همين سبب در اولين فرصت دستيارانم را انتخاب كردم، سيد احمد شفيعي فرد كه مسابقه سرمربيگري در ليگ برتر و همچنين ليگ دسته يك را در كارنامه دارد، به عنوان دستيار اول انتخاب شد.

منصور مولايي، كه 15 سال نيز ملي پوش بوده است به عنوان مربي دروازه بانان در تيم حضور دارد، محسن فتح آبادي با سمت مربي بدنسازي و موسوي نيز به عنوان پزشك در كادر فني جاي گرفتها ند معتقدم با حضور اين افراد در كنارم مي توانيم به اهداف تعريف شده خود برسيم.

مرتضايي در ادامه بيان داشت: برنامه ها و تمرينات تيم از دهم خرداد ماه آغاز مي شود، به مدت 10 روز زمان را صرف ارزيابي وضعيت بازيكنان و انتخاب آنان مي كنيم سعي داريم بازيكناني در ليست قرار گيرند كه تجربه سي حضور در ليگ برتر و يا ليگ دسته يك را داشته و همچنين از بازيكنان بومي و خراساني باشند معتقدم بازيكنان مبتدي كه تاكنون در رقابت هاي ليگ حضور نداشته اند بايد از تيم هاي پايه شروع كنند تا بعد از گذشت مدتي در تيم هاي ليگ برتري جاي گيرند.

سرمربي تيم فوتسال فرش آرا همچنين اضافه كرد: از تاريخ 20 خرداد ماه و پس از از انتصاب بازيكنان و با اتمام امتحانات بازيكناني كه مشغول تحصيل هستند، تمرينات جدي خود را آغاز مي كنيم كه تا آغاز ليگ بازيكنان در وضعيت ايده آلي قرار گيرند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: با برنامه هاي جدي و هدف داري وارد رقابت هاي ليگ برتر مي شويم اميدوارم به نتايج مورد نظرمان برسيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار