مربی بدنساز تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: مسابقات درون اردویی تیم ملی توانایی بسیاری از بوکسورها را نشانمان داد به خصوص مشت زنان سنگین وزن ما که فوق العاده کار کردند.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مسابقات درون اردویی تیم ملی با هدف غربال تیم و انتخاب بهترین مهره ها عصر دیروز برگزار شد و 5 بوکسور از تیم ملی خط خوردند.

مربی بدنساز تیم ملی بوکس بزرگسالان افزود: این 5 بوکسور، رضا کرزبر، بهرام غفاری، حجت دهقان، سعید محمودی و سالار غلامی بودند.

وی ادامه داد: در وزن 48 کیلوگرم هومن طوقانی غایب است و علت غیبت خود را مشغله تحصیلی می داند و بعید به نظر می رسد که دوباره در اردو حضور پیدا کند.

استکي افزود: در وزن 52 کیلوگرم نیز ایمان طیبی تنها نماینده تیم ملی است.

مربي بدنساز تيم ملي بوکس بزرگسالان تأکید کرد: عملکرد مشت زنان سنگین وزن بسیار عالی بود. مهدی قربانی و جاسم دلاوری در وزن 91 کیلوگرم فوق العاده کار کردند و نتیجه بسیار نزدیکی به هم داشتند.

وی ادامه داد: همچنین فروتن گل آرا در وزن 64 کیلوگرم نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.

استکي افزود: علی مظاهری و امین قاسمی پور اگر چه آمادگی کامل نداشتند اما عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: اردوی اول ما تا 13 خرداد ماه ادامه دارد و در این اردو روزبهانی  حضور پیدا نمی کند اما از اردوی بعدی شاهد شرکت روزبهانی نیز هستیم.

مربي بدنساز تيم ملي بوکس بزرگسالان تصريح کرد: البته روزبهانی در حال حاضر نیز به تمرینات اختصاصی خود ادامه می دهد تا از آمادگی به دور نباشد.

وی ادامه داد: در بعضی از اوزان یک بوکسور و در برخی دیگر از اوزان بیش از یک مشت زن داریم که در این مدت سعی می کنیم بهترین بوکسورها را در اردوی تیم ملی حفظ کنیم.

استکي تصریح کرد: زمان ما تا شرکت در مسابقات آسیایی بسیار کم است و ما در این شرایط قدم در مسابقاتی می گذاریم که معلوم نیست حریفانمان تا چه حد آمادگی دارند.

وی ادامه داد: من از روز بعد از مسابقات درون اردویی تمرینات بدنسازی را ادامه دادم. تمرین وزنه برای رفع کوفتگی بعد از مسابقه از جمله اقداماتی باید که انجام دادم تا قدرت به مشت زنان باز گردد.

مربي بدنساز تيم ملي بوکس بزرگسالان در خصوص دعوت یا عدم دعوت از بوکسوران جدید به اردو بیان داشت: حالا دیگر وقت آن نیست که ما مهره جدیدی به تیم ملی دعوت کنیم.

در این شرایط باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا آمادگی بوکسوران حاضر در اردو را بالا ببریم. ما تیرماه عازم رقابت های حساس آسیایی می شویم و باید بهترین ترکیب را به این رقابت ها بفرستیم./مح
برچسب ها: استکی ، بوکسور ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار