اختتامیه جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ستاد توسعه انرژی های نو در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سخنانی در این مراسم گفت: سند جامع توسعه انرژی های تجدید پذیر تدوین شده است.
 
سید مجتبی خیام نکویی افزود: با تصویب این سند در شورای انقلاب فرهنگی، وظایف سازمان ها و نهادهای مختلف درخصوص انرژی های نو تا افق 1404 مشخص می شود.
 
وی گفت: همچنین آمادگی داریم که طرح های کلان ملی و فناوری در حوزه انرژی های تجدید پذیر را به صورت ویژه در ستاد انرژی های نو مورد حمایت قرار دهیم. همچنين انرژی های تجدیدپذیر می توانند موجبات ارتقاء سلامت جامعه را فراهم کنند.
 
وی با بیان اینکه مراکز پژوهشی و شرکت هایی که تولیداتشان را در نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر عرضه کردند در رأس حمایت های معاونت علمی و فناوری قرار می گیرد گفت: برای حضور این شرکت ها در بازارهای منطقه ای و بین المللی، تا 70 درصد هزینه دریافت استاندارد اروپا را تأمین می کنیم.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد پزشکی در هفته گذشته افزود: در مدت برگزاری این نمایشگاه دانشگاه ها و مراکز علمی 120 میلیارد تومان از 131 شرکت بخش خصوصی کالا خریداری کردند.
 
همچنین در پایان این مراسم از تعدادی از دانشگاهها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت هاي حاضر در این نمایشگاه با اهدای لوح قدردانی شد.
برچسب ها: دستاورد ، انرژی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار