رئيس ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت‌ گفت: براي رسيدن به ليست واحد كانديداهاي شوراي شهر مذاکرات با همه گروه‌هاي اصولگرا همچنان ادامه دارد.

"پرويز سروري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ائتلاف با ديگر گروه‌هاي اصولگرا اظهار داشت: با تمامي گروه‌هاي تاثيرگذار در ارتباط هستيم و هدفمان اين است که نيروهاي اصولگرا بتوانند يک ليست واحدي را براي انتخابات شوراي شهر ارائه‌ دهند.

رئيس ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت بيان کرد: اگر به هر دليلي نتوانستيم به ليست واحد برسيم قرار براين است که بالاي دو سوم از ليست شوراها را از مشترکات گروه‌هاي ديگر تنظيم کرده و مابقي را سهميه اختصاصي گروه‌ها در نظر بگیریم.

وي تاکيد کرد: اميدواريم ليست واحدی که بتواند همه مشترکات گروه‌های اصولگرا را در خود جاي دهد محور ائتلاف و اتحاد اصولگرايان در انتخابات شوراي شهر قرار گيرد و با توجه به مذاکراتي که با همه گروه‌هاي اصولگرا داشته‌ايم احتمال اين که به ليست واحد دست يابيم زياد است.

سروري عنوان کرد: در جلسه امروز دبیران استانی خدمتگزارن آبادانی  ليست استان‌هاي کشور منهاي تهران بسته خواهد شد، لذا ليست شوراي شهر تهران در فرآيند ديگري بسته مي‌شود.

وي با بيان اين که افراد مد نظرشورای شهر خدمتگزاران در ليست تهران فعلا دو سوم ظرفيت لیست را دارا هستند، گفت: سعي مي‌کنيم تا آخر هفته بتوانيم ليست تهران را تکميل کنيم اما تاريخ نهايي که براي بستن ليست مقرر شده 5/3/92 است.

سروري در پاسخ به اين که آيا تاييد صلاحيت‌هاي افراد مورد نظر در ليست به دستشان رسيده، گفت: افرادي که مد نظر داشتيم تاييد صلاحيت شده‌اند و چند نفري که مانده‌اند منتظريم تا اگر تاييد شدند در ليست جاي دهيم.

رئيس ستاد خدمتگزاران در پاسخ به اين سوال که آيا خودتان نيز تاييد صلاحيت شده‌ايد، گفت: بله من تاييد صلاحيت شده‌ام.

وي در تصريح همزماني انتخابات شوراها با انتخابات رياست جمهوري گفت: اين همزماني به شدت انتخابات شوراها را به حاشيه کشانده است و ممکن است تاثيري در بالندگي شوراها بگذارد البته مزايايي را هم به همراه دارد که بالا بردن کميت شرکت افراد در انتخابات را شامل می‌شود.

سروري با اشاره به خطر دومي که انتخابات شوراي شهر را از لحاظ همزماني با انتخابات رياست جمهوري تهديد مي‌کند، خاطرنشان کرد: ممکن است انتخابات سياسي ریاست‌جمهوری منجر به بسته شدن ليست‌هاي سياسي در شوراي شهر شود که اين آفت بزرگي در مديريت شهري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار