سریال "هوش سیاه2" در جهت حفظ و ارتقاي آرامش مردم در فضای مجازی و همچنین در جهت مبارزه با جنگ نرم است.

"سید مرتضی فاطمی" تهیه کننده سریال "هوش سیاه 2 " در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این سریال گفت: اواخر سال 1390 پیش تولید این سریال را آغاز کردیم و در روز سوم خرداد 1391 فیلم برداری این اثر را شروع کردیم و به طور کل تصویر برداری آن حدود 9 ماه به طول انجامید. 
وی افزود: سریال هوش سیاه 2 در 28 قسمت تهیه شده ولی به دلیل اینکه هم اکنون تدوین آن در حال انجام است شاید چند قسمت دیگر به آن اضافه شود. 
وی در خصوص همکاری نیروی انتظامی با این سریال عنوان کرد: سریال هوش سیاه 2 تمرکز اصلی و هدفش حفظ ارتقاء و آرامش مردم در فضای مجازی است.
 
*همکاری نیروی انتظامی با این سریال در حد معمول بود
 
"فاطمی" ادامه داد: پخش هوش سیاه 1 تحولی در نیروی انتظامی به وجود آورد و باعث شد آنها سریع تر از قبل به کارهایشان بپردازند. 
این تهیه کننده در خصوص سیستم های پیشرفته استفاده شده در این سریال اظهار داشت: سیستم های موجود در سریال سیستم های پیچیده ای نیست و تنها استفاده از آن برای مخاطب جدید است و به طور حتم در نیروی انتظامی کنونی ما این ابزار وجود دارد ولی همه ی آنها واقعی نیست و بسیاری ار آنها ساخته شده است. 
وی اضافه کرد: قرار نیست آنچه در سریال رخ می دهد واقعی باشد بلکه برخی از این سیستم ها تکنولوژی آینده است. 
فاطمی در خصوص دکورهای این برنامه عنوان کرد: مکان نیروی انتظامی هوش سیاه 2 دکوری واقع در سایت نیروی انتظامی است و همچنین دکور زندان حدود 5 هزار متر مربع است که یکی از بی سابقه ترین دکورها در این سطح است. 
وی در خصوص همکاری صدا و سیما اظهار داشت: صدا و سیما همکاری خوبی با ما داشت و اگر همکاری مدیران ارشد صدا و سیما نبود کار به اینجا نمی رسید. 
فاطمی تصریح کرد: به دلیل نوسانات اقتصادی سال سختی برای تولید بود اما با همکاری مدیران و تلاش گروه کار به سرانجام رسید. 
وی ادامه داد: برای ساخت این سریال سیما فیلم و معاونت سیما بسیار به ما کمک کردند. 
فاطمی در خصوص همکاری با گروه تولید این سریال عنوان کرد: گروه ما بسیار گروه خوبی بود مسعود آب پرور ایده آل هایی دارد که آن ایده آلها کار را برای هر تهیه کننده سخت و طاقت فرسا می کند اما تلاش وی برای کار خوب و ایده آل است من هم از برآیند کار راضی هستم. 
وی در خصوص تفاوت هوش سیاه 1 و 2 بیان کرد: به طور قطع در "هوش سیاه 2 "از آن چیزی است که در سری اول دیدیم سری دوم این مجموعه دارای ذات داستانی جدید اتفاقات پیچیده ای است که استقبال عمومی بیشتری را به همراه خواهد داشت. 
وی در این باره تصریح کرد: تلاش کردیم سری دوم این مجموعه تنها جنبه سرگرمی نداشته باشد و در آن استفاده آموزشی های صحیح از فضای مجازی و تکنولوژی روز دنیا را به مردم نشان دهیم. 
فاطمی اضافه کرد: "هوش سیاه 2 "در جهت مبارزه با جنگ نرمی که در آن قرار داریم و همچنین منطقه و بیداری اسلامی را آموزش می دهد. 
وی اظهار داشت: تلاش شده در قالب خرده داستان پیام های فرهنگی را به دور از بزرگ نمایی به مخاطب ارائه دهیم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سبحانی
۲۳:۵۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
سلام ویلاگ شما خیلی زبیا است
آخرین اخبار