شهردار کرج گفت: رویکرد مدیریت شهری کرج ضمن تلاش برای توسعه ورزش همگانی، افزایش و ایجاد فضاهای استاندارد و ایده آل برای ورزش بانوان است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید علی آقازاده با بیان این مطلب افزود: افزایش فضاهای ورزشی مختص بانوان در سطح شهر می تواند با ایجاد فضای آرام زمینه ساز ایجاد آسایش برای بانوان علاقمند به ورزش شود. 
وی در ادامه اقدامات مدیریت شهری در خصوص توسعه سرانه ورزشی در کرج را یادآور شد و با تاکید بر حمایت ویژه از سوی همه دستگاه های متولی ورزش به ویژه ورزش بانوان گفت: تحقق اهداف ورزش در سطح کرج ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و اعتبارات دیده شده در این خصوص از سوی مجموعه های متولی از جمله مدیریت شهری، مشارکت و حضور گسترده بخش خصوصی و سرمایه گذاران را نیز می طلبد.
شهردار کرج با تاکید بر شناسایی و آسیب شناسی در خصوص کمبود و خلاء های موجود در عرصه ورزش گفت:شناخت نارسایی های عرصه ورزش ضمن زمینه سازی برای تقویت این عرصه مهم می تواند تاثیر فراوانی در توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح شهر داشته باشد. 
وی با بیان این که امسال 15 پارک جدید به مجموعه پارک های شهر کرج اضافه خواهد شد، از احداث پارک جدید بانوان در سال جاری خبر داد و افزود: احداث پارک بانوان در مناطق 12، 4، 3 و 10 از برنامه های تدوین شده مدیریت شهری است. 
آقازاده سرانه فضای سبز در کرج طی سال 86 را حدود 8.5 متر مربع عنوان و خاطر نشان کرد: این سرانه در سال گذشته به بیش از 13 متر مربع رسید که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده است میزان این سرانه تا پایان عمر شورای سوم به بیش از 15 متر مربع افزایش یابد./ف
برچسب ها: شهردار ، کرج ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار