فراخوان جشنواره سراسری خاطره‌ نویسی دفـاع مـقدس با عنوان «خاکریز خاطره» اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: هـمه نـسل‌های انقلاب از سراسر کشور می‌توانند در جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس شرکت کنند.

حسن خلیلی افزود: این جشنواره در 2 بخش خود نوشت و دیگرنوشت برگزار می‌شود و جوانان و نوجوانان و تمام کسانی‌که امکان تجربه‌ مستقیم دوران 8 ساله دفاع مقدس را نداشته‌اند، می‌توانند با مکتوب کردن خاطرات آشنایان خود در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ثبت و درج واقـعیات ارزشـمند دوران دفاع مقدس و همچنین درگیر و آشنا کردن نسل‌های بعدی انقلاب با این رویداد ماندگار است که آثار برگزیده استانی به سومین کنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع مقدس کشور معرفی می‌شوند.

خلیلی افزود: جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس فارس در چهار بخش خاطرات مناطق جنگی، شخصیت‌ها و دفاع مقدس، خاطرات پشت جبهه و بخش ویژه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان خرداد به آدرس شیراز، انتهای خیابان لطفعلی‌خان زند، چهارراه غدیر(مصدق سابق)، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و یا به تلفکس 7252092-0711 ارسال کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.