استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در عصری زندگی می کنیم که مردم پیش و بیش از روابط عمومی ها از واقعیت سازمان ها مطلع می شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مهدی فرقانی امروز در آیین هشتمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان افزود: کار روابط عمومی نباید در حد پنهان کاری و سرپوش گذاشتن بر اقدامات سازمان مربوط باشد.

این روزنامه نگار پیشکسوت افزود: فرقانی گفت: به تدریج باید آنقدر اعتماد مدیران به دست اندرکاران روابط عمومی ها زیاد شود که روابط عمومی ها بتوانند به راحتی در سیاست گذاری و برنامه ریزی های سازمانی به تشخیص و مصلحت اندیشی بپردازند.
استاد دانشگاه علامه افزود: وی همچنین با تاکید بر اینکه باید حقایق شفاف و صحیح به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: هزینه ای که برای اصلاح اطلاعات غلط باید پرداخته شود بسیار بیشتر از انتقال حقیقت به مردم است.
فرقانی با اشاره به رسانه ای شدن جهان گفت: روابط عمومی ها باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر دیر حرکت کنند اطلاعات پیشاپیش آنها منتقل می شود و تاثیر و واکنش خود را می گذارد.
وی عصر حاضر را عصر شبیه سازی رسانه ها و به نوعی تصویر رسانه ای واقعیت عنوان کرد و گفت: هم اکنون چه بخواهیم و نخواهیم، زندگی تصویری و اینترنتی شده است.
وی تاکید کرد: در این عصر روابط عمومی ها بین مصالح، منافع و ترجیحات مدیران سازمان خود، با آن چه به عنوان روابط عمومی باید انجام دهند سردرگم هستند.
فرقانی یادآور شد: روابط عمومیها باید متوجه باشند که در عصر حاضر با مخاطبان فعالی رو به رو هستند که آنها به دنبال تحلیل، چرا و چه و اما و اگر مطالب می گردند.
گفتنی است در این مراسم از روابط عمومی های برتر استان اصفهان تجلیل شد/س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، روابط ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.