دبير اجرايي دومين کنگره بين‌المللي هيپنوتيزم از برگزاري اين کنگره از دوم تا چهارم خردادماه در مشهد خبر داد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد دکتر عليرضا سبزواري در نشست خبري روز دوشنبه، با اشاره به انعکاس گسترده کنگره سال گذشته در مجامع بين‌المللي، گفت: بر اين اساس هيپنوتيزم ايران به عنوان يک قطب در آسيا به تمام دنيا معرفي شد و براي اولين بار در تاريخ هيپنوتيزم جهاني، پرچم ايران به عنوان يکي از سردمداران هيپنوتيزم در منطقه و هيپنوتيزم درماني و باليني در کتابچه نوزدهمين کنگره هيپنوتيزم چاپ شد و سخنراناني هم از کشور دعوت شدند.

وي افزود: در کنگره بين‌المللي سال گذشته موفق به دعوت 8سخنران خارجي شديم اما خوشبختانه امسال اين تعداد به 14نفر افزايش يافت که از کشورهاي آلمان،ايتاليا، فرانسه و يونان در دومين کنگره بين‌المللي هيپنوتيزم در مشهد حضور مي‌يابند.

سبزواري گفت: تيمي که از متخصصان مختلف از خارج کشور در اين کنگره شرکت مي‌کنند، شامل روانشناس‌ها، روانپزشک‌ها، متخصصان بيهوشي و جراحان اعصاب هستند که در کنار سخنرانان داخلي به ارايه سخنراني مي‌پردازند.

وي با اشاره به اين که "محل برگزاري دومين کنگره هيپنوتيزم در هتل پارس مشهد است"، اظهار کرد: کنگره روزهاي 5شنبه، جمعه و شنبه از 2 تا 4 خردادماه برگزار مي‌شود و 120مقاله به دبيرخانه رسيد که از اين ميان، 80 مقاله بصورت پوستر پذيرش شد و 30سخنراني علمي و 12 کارگاه آموزشي بصورت عملي ارايه مي‌شود.

دبير اجرايي دومين کنگره بين‌المللي هيپنوتيزم خاطرنشان کرد: براي برگزاري اين کنگره، از حدود 11ماه پيش برنامه‌ريزي‌ها را با تشکيل يک تيم 50نفره آغاز کرديم و بيش از يکهزار نفر ساعت جلسه برگزار شد تا دومين کنگره با قوت تمام و نتايج مطلوب برگزار شود.

برچسب ها: دومین ، کنگره ، هیپنوتیزم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.